09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 فروردین 1398 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1200 شانه با جدیدترین نقشه و بهترین ترکیب رنگ که در کارخانه های بزرگ کاشان تولید می شود، در این گالری برای فروش نمایش داده شده است.

تولید کننده های بزرگ فرش ماشینی کشورهای چین، بلژیک، ترکیه، هند و هلند هستند. وجود تحریم های اقتصادی فراون برای کشور ما موجب شده تا ایران با وجود داشتن تولیدات برجسته و محصولات درجه یک نتواند سهم قابل توجهی از صادرات فرش را در سال های اخیر کسب کند و هر ساله روند نزولی در صادرات فرش را شاهد بوده ایم. برندهای بزرگ کشور برای تغییر این وضعیت و بدست آوردن بازارهای بزرگ بین المللی، تلاش نموده اند تولیدات زیبا و جدیدی را وارد این صنعت نمایند و با شرکت در نمایشگاه های بین المللی در کشورهای مختلف تلاش می کنند سهم خود از بازار جهانی فرش را باز پس گیرند.

تولید فرش ماشینی 1200 شانه یکی از گام های مثبتی بوده که در این راستا برداشته شده و هم اکنون اکثر برندهای برجسته ایران این فرش را وارد خط تولیدشان نموده اند. طرح فرش های ماشینی ایران به خاطر الهام گرفتن از دستبافته های زیبا و اصیل بسیار مورد توجه خریداران فرش در سراسر جهان می باشد و حتی کشورهای بزرگی چون چین که بیشترین میزان صادرات را کیب نموده اند، عمدتا نقشه فرش های ایرانی را کپی برداری می کنند.

خرید آنلاین جدیدترین مدل فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه یک محصول صادراتی ویژه برای بازارهای هدف اروپایی به شمار می رود. در داخل کشور نیز این محصول با استقبال خوبی از سوی هموطنان مواجه بوده است و تقریبا در تمامی شهرهای بزرگ کشور فروش بالایی کسب کرده است. در این گالری با ارائه خدمات فروش آنلاین این محصولات تلاش نموده ایم تا قیمت تمام شده این محصول را برای مصرف کننده ها به حداقل برسانیم. این فرش به صورت فرش طرح ترک یا فرش لایت هم بافت می شود که دارای طرح های جدید و متفاوت برای مشتریان خاص پسند است. در حال حاضر خریداران فرش در شهرهای بزرگ بیشتر این سبک جدید را برای خرید فرش ماشینی می پسندند.

فرش طرح ترک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
5 / 10
از 4 کاربر