09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره به صورت تابلو فرش چاپی و بافتی با فرش ابریشمی مرغوب تنها در مجموعه پرسان پارس با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

تابلو فرش چهره از جمله محصولات پرفروش سال 1396 بوده است. میزان تولید تابلو فرش چاپی و بافتی از عکس چهره در این سال به بالاترین میزان ممکن رسید و افراد زیادی در شهرستان های مختلف کشور به علت بالا بودن تقاضا برای این محصول اقدام به تولید تابلو فرش چاپی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی نمودند. اما همانطور که می دانید به علت اینکه کاشان مرکز تولید انواع فرش و تابلو فرش در ایران است و همواره حجم تولید و رقابت در این منطقه بالا است، بهترین نوع فرش و تابلو فرش و ارزان ترین قیمت را می توان در این شهر تهیه نمود.

تابلو فرش چاپی که از تبدیل عکس های مختلف چهره و منظره حاصل می شود،در این منطقه با کیفیت بالا و با استفاده از مرغوب ترین فرش خام کاشان تولید می شود. جنس الیاف اگر ابریشم مصنوعی یا همان پلی استر فیلامنت باشد قدرت جذب رنگ با دستگاه سابلیمیشن بالا رفته و تابلو فرش تولیدی طبیعیتر و زیباتر می شود. افراد زیادی عکس های شخصی خود را برای چاپ روی فرش به شرکت های فعال درکاشان ارائه می دهند که به علت استفاده از فرش خام خوب و دستگاه مخصوص چاپ تابلو فرش در این شرکت ها کیفیت خوب و قیمت مناسبی برای محصولات سفارش داده شده ارائه می شود.

تابلو فرش چاپی چهره

تا قبل از سال 96 تولید تابلو فرش چاپی رونق زیادی نداشت و علت آن هم شناخته نشده بودن این محصول در بازار بود. به مرور با افزایش حجم تولید و عرضه تابلو فرش چاپی به بازار مشتریان و مصرف کننده ها با این تولیدات زیبا و ارزان قیمت آشنا شدند و تعداد افرادی که تصویر شخصی خود را به تابلو فرش تبدیل می کنند افزایش یافت. تبدیل عکس به تابلو فرش به صورت چاپی در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود، قیمت آن هم مناسب است و لذا بسیاری از خریداران از این محصول به عنوان هدیه و سوغات هم استفاده می کنند. در روز های مهمی همچون روز مادر، روز پدر، سالروز ازدواج یا جشن تولد می توان با تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش یک هدیه خاص و منحصر به فرد را به دوستان و عزیزان خود هدیه نمود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر