09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چاپی و بافتی با کیفیت بالا و با بهترین نوع فرش می تواند جلوه خوبی به تابلو فرش سفارشی شما دهد. قیمت مناسب هم از امتیازات ویژه این مجموعه می باشد.

امروزه در شرکت های عرضه کننده تابلو فرش ماشینی سفارشات مشتریان به دو صورت چاپی و بافتی قابل انجام است. اگر مشتری بخواهد طرح مورد نظرش طراحی شده و به شکل ده رنگ با دستگاه فرش 1000 شانه یا 1200 شانه بافت شود، لازم است یک عکس خوب در کیفیت بالا و با رزولوشن خوب تهیه نموده و از طریق ایمیل برای کارشناسان ارسال نماید. در روش بافتی در هر سفارش دو تخته تابلو فرش ماشینی بافت می شود و نیاز به طراحی برای هر عکس باعث بالا رفتن قیمت تمام شده محصول می شود و این موضوع باعث شده بسیاری از افراد فکر کنند قیمت بالای آن نشان از کیفیت بهترش نسبت به تابلو فرش چاپی دارد. اما در واقعیت همان بافت دو تخته از فرش و نیاز به طراحی است که قیمت آن را افزایش داده است.

تابلو فرش چاپی دیگر نیاز به پرداخت هزینه طراحی ندارد و به این دلیل که عکس مورد نظر بر روی یک تخته تابلو فرش چاپ می شود لازم نیست هزینه دو تخته از مشتری دریافت گردد و به همین دلیل نسبت به نوع بافتی قیمت مناسب تری دارد. در هر صورت اگر قصد تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی دارید و هنوز در اینکه به چه صورت سفارش شما انجام شود تردید دارید، می توانید نمونه های چاپی و بافتی این مجموعه را مشاهده نموده و برای سفارش اقدام نمایید.

ارسال نظر
علی کهن سال :
0 0
عالی کار انجام شده ممنونم
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر