09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 3 آذر 1397 در ساعت 11 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع پشتی منزل که از فرش ماشینی بافت شده و با مواد مرغوب پر می شود را با قیمت درب تولیدی بدون واسطه از این سایت می توانید خرید نمایید.

پشتی منزل یا پشتی فرش خانگی معمولا طرح هایی توسط مشتریان خریداری می شود که با طرح فرش منزلشان یا ست باید یا لااقل همخوانی و هماهنگی بین طرح و رنگ آن با فرش وجود داشته باشد. با توجه به اینکه تعداد طرح و نقشه هایی که در حال حاضر برای بافت فرش ماشینی استفاده می شود، بسیار متنوع و زیاد است، معمولا مشتریان در پیدا کردن طرح پشتی که با فرش منزلشان هماهنگ و ست باشد به مشکل می خورند، زیرا تنوع طرح پشتی منزل به اندازه طرح های فرش نیست و یا رنگ های آن ممکن است متفاوت باشد. لذا همیشه خرید یک پشتی خانگی خوب و زیبا و متناسب با چیدمان خانه برای خریداران این محصول دغدغه بوده و وقت زیادی صرف یافتن طرح و رنگ مورد نظر برای آن می شود.

مدل پشتی منزل جدید

در سایت فرش پرسان پارس، انواع مختلفی از فرش ماشینی را در طرح و رنگ های متنوع می توانید بیابید که عمده این طرح های دارای پشتی فرش نیز هستند. پشتی منزل اگر با فرش ست باشد، جلوه بهتر و زیباتری هم به دکوراسیون مدی دهد، لذا انواع پشتی منزل زیبا با مدل جدید را در شانه و تراکم مختلف بافت نموده و در این گالری ارائه داده ایم که می تواند برای افرادی که قصد خرید پشتی خانگی برای منزلشان دارند هم از نظر طرح و رنگ و هم از لحاظ قیمت بسیار مناسب باشد. قیمت فرش ماشینی هم در این سایت به علت ارسال مستقیم و بی واسطه از درب کارخانه مناسب است و مخریداران می توانند پشتی و فرش را همزمان با هم سفارش دهند.

پپشتی منزل

نحوه خرید پشتی برای منزل

اگر پشتی فرش مناسبی برای دکوراسیون منزل خود پیدا نکرده اید و طرح و نقشه خاصی هم مد نظرتان نیست، کافی است طرح فرش خانه تان را برای کارشناسان سایت ارسال نمایید تا با توجه به طرح و رنگ اصلی فرش منزلتان، طرح های مشابه و زیبایی را که ظریف و با کیفیت هستند به شما معرفی نمایند. تعداد و تنوع طرح و نقشه پشتی منزل به صورت پیوسته در حال تغییر است و ممکن است بسیاری از نقشه هایی که در حال حاضر موجود می باشد، در سایت نباشد. لذا برای خرید و انتخاب طرح مناسب حتما با مشاورین در ارتباط باشید و به روز ترین نقشه های پشتی خانگی را از همکاران ما دریافت نموده و سفارش خود را هم ثبت کنید. پس از ثبت سفارش توسط شما، بافت رویه و پر کردن آن معمولا تا حدود یک هفته انجام می شود. در برخی موارد هم که پشتی منزل مورد نظر شما آماده باشد، به سرعت پس از ثبت خرید توسط شما، ارسال آن به درب منزل شما انجام خواهد شد.

پشتی خانگی

قیمت پشتی منزل

قیمت پشتی منزل به چند عامل وابسته است، اول اینکه شانه و تراکم رویه پشتی فرش چه باشد؟ دوما اینکه پشتی منزل با چه موادی پر شود. پر شدن پشتی با فوم معمولی ارزان تر است و پر کردن آن با فوم فشرده قیمت پشتی فرش را افزایش می دهد. پر شدن پشتی با پرز هم آن را گران تر می کند. به صورت کلی رنج قیمت پشتی خانگی بین 200 الی 230 هزار تومان متغیر است و برای سفره خانه هایی که به دنبال پشتی ارزان قیمت هستند، پشتی 440 شانه با قیمت عمده بافت و آماده می شود که قیمت فروش مناسبی دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر