09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1200 شانه کاشان دارای طرح های جدید و زیبا می باشد که نمونه هایی از محصولات ویژه پرفروش را در این گالری می توانید مشاهده نمایید.

فرش ماشینی بر خلاف فرش دستباف دارای مشخصات ثابت و مشخصی است که معمولا بر روی لیبل و یا چرم پشت آن هک می شود و این امر امکان بروز تقلب در آن را به حداقل می رساند. شرکت های برند تولید کننده فرش ماشینی در ایران هم به اندازه ای مطرح و معروف هستند که تقریبا تمامی خریداران این کارخانه ها را می شناسند و معمولا سعی می کنند خریدشان را از این مجموعه ها انجام دهند. در این میان شرکت های بازرگانی نیز وجود دارند که با چندین برند بزرگ همکاری نموده و به علت تجربه ای که در این حوزه دارند می توانند بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

برای مثال فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 و با الیاف اکریلیک هیت ست شده تقریبا توسط اکثر کارخانه های بزرگ کشور تولید می شود. اما اینکه کدام برند محصول بهتر با رخ زیباتری دارند و الیاف بهتری در بافت تولیداتش استفاده می کند، موضوعی است که یک خریدار معمولی نمی تواند به آن پی ببرد و با مشاوره با شرکت های بازرگانی می تواند تا حدی اطلاعاتش را در این حوزه افزایش دهد. مجموعه پرسان پارس مدت ها است که در حوزه پخش و فروش انواع فرش 1200 شانه فعالیت دارد و شناخت کامل نسبت به محصولات شرکت های مختلف دارد، لذا برای حفظ مشتریان و جذب خریداران بیشتر، بهترین فرش های 1200 شانه جدید را گلچین نموده و در کلکسیون محصولاتش برای عرضه به سراسر کشور قرار داده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر