09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه محصول زیبا و جدید کارخانه های فرش ایران می باشد که بیشتری میزان تولید و فروش ویژه آن در کاشان می باشد.

فرش ماشینی سال ها است که در کشور ما تولید می شود و در طی این دوران سرمایه گذاران زیادی جذب این صنعت شده اند و تولید این محصول را آغاز نموده و فروش آن را رونق بخشیده اند. امروز در زمینه تولید فرش ماشینی به حدی رسیده ایم که علاوه بر تامین نیاز داخلی می توانیم صادرات به کشورهای مختلف داشته باشیم، که البته با توجه به حجم تولید، این میزان صادرات کافی نیست و لازم است این حوزه قوی تر شده و با بازاریابی بین المللی و حمایت دولت بتوان بازارهای بزرگتری را بدست آورد.

صنعت فرش کشور هم اکنون نیازمند حمایت مردم نیز می باشد. می توان با خرید فرش ایرانی به جای فرش های نامرغوب ترکیه و چین تولید ملی را قوی تر نمود و به توسعه اقتصاد و اشتغال زایی کمک کرد. انواع فرش کلاسیک، فانتزی، گبه و گلیم در کاشان تولید می شود که این محصولات تمامی نیاز مصرف کننده ها به کفپوش داخلی را تامین می کنند. فرش های ظریف و زیبای هزار و هزار و دویست شانه هم که محصولات جدید این صنعت می باشند، نقشه هایی مطابق با فرهنگ و سلیقه مردم ایران دارند.

فروش ویژه فرش ماشینی 1200 شانه کاشان

با توجه به اینکه امروزه اکثر خریداران تمایل به داشتن خریدی راحت، مطمئن و بدون دغدغه دارند، سهم فروش های آنلاین به ویژه در فرش 1200 شانه که قیمت بالاتری دارد، در حال افزایش بوده و کارخانه های فرش هم تمامی محصولاتشان را به صورت مستقیم از طریق سایت های مختلف در دسترس مشتریان قرار می دهند. بدین ترتیب مشتریان به راحتی و در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه و زمان زیاد برای گشتن، می توانند نقشه فرش های مختلف از برندهای بزرگ تولیدی را مشاهده نموده و خریدشان را با یک تلفن انجام دهند. شرکت بازرگانی پرسان پارس با برترین تولید کننده های فرش کشور در ارتباط بوده و محصولاتشان را در اختیار خریداران قرار میدهد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
1 / 10
از 2 کاربر