09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش ویژه انواع فرش تشریفاتی قرمز کاشان در کیفیت خوب و با قیمت ارزان در مجموعه پرسان پارس صورت می گیرد.

تولید فرش و موکت تشریفاتی در واقع توسط مجموعه پرسان پارس رونق گرفته و تنوع این محصولات پرمصرف در حال حاضر افزایش یافته است. اکثر شرکت های تولیدی اگر بخواهند فرش تشریفاتی تولید کننده به تولید عرض های مختلف فرش قرمز حاشیه کرم بسنده می کنند. اما باید توجه داشته باشند که اگرچه این طرح پرفروش ترین مدل فرش تشریفاتی به حساب می آید اما بسیاری از مشتریان جدید به ویژه افرادی که این محصولات را برای هتل و رستوران ها می خواهند تهیه کنند به دنبال یک فرش تشریفاتی خاص با طرح و رنگ سفارشی هستند که با فضای مورد نظرشان همخوانی داشته باشد.

تولید فرش تشریفاتی در رنگها و مدل های مختلف ایده ای بود که هم توسط مجموعه پرسان پارس اجرا شده و هم این امکان برای خریداران در این مجموعه فراهم شده تا بتوانند طرح های خاصی که در ذهن دارند را برای بافت اختصاصی سفارش دهند. این امر موجب شده تا تنوع محصولاتی که به مشتریان ارائه می شود بیشتر شده و انتخاب هم راحتتر شود.

فرش تشریفاتی

علاوه براین عرضه محصولات از نظر کیفیتی هم متنوع می باشد و انواع فرش تشریفاتی در شانه و تراکم مختلف که با الیاف مختلف تولید می شود موجب شده از نظر قیمتی هم تنوع خوبی وجود داشته باشد و امکان تهیه محصول با قیمت مورد نظر خریدار فراهم شود. یعنی یک طرح خاص را می توان با کیفیت بالا و قیمت بیشتر تولید نمود و همچنین آن طرح را با کیفیت متوسط و قیمت پایین تر هم تولید نمود تا هر مشتری با توجه به بودجه اختصاص داده شده برای تهیه فرش اقدام به خرید آن نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر