09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 دی 1396 در ساعت 22 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفید ساده باف برای چاپ تصاویر با استفاده از دستگای سابلیمیشن کاربرد دارد که در کاشان تولید و از سایت پرسان پارس به سراسر کشور توزیع می شود.

افرادی که کار چاپ روی فرش انجام می دهند، مهمترین دغدغه شان تهیه فرش خام با کیفیت و ارزان برای چاپ می باشد. فرش سفید ساده باف را تمامی کارخانه های فرش ماشینی می توانند تولید کنند، اما برخی شرکت ها به علت تولید تابلو فرش های بافتی و یا قالیچه و پادری این محصول را در دست تولید ندارد، برخی با وجود تولید فرش خام، از نظر کیفیت نخ تعداد شانه و تراکم برای چاپ عکس روی فرش مناسب نیستند و خرید و چاپ عکس روی این فرش ها سودی برای مشتریان حاصل نمی کند. چرا که وضوح خوبی در تصاویر چاپ شده وجود ندارد. در این میان برخی شرکت ها هستند که جنس الیاف و شانه و تراکم محصولاتشان دقیقا دارای مشخصاتی است که برای چاپ مناسب بوده و می توان برای تولید تابلو فرش چاپی از این فرش های خام مرغوب استفاده نمود.

همکاران عزیز از آنجایی که معمولا تولید تابلو فرش چاپی شغل دومشان بوده و تخصص کافی و شناخت کاملی از الیاف فرش مناسب چاپ ندارند، لازم است محصول مورد نظرشان را از شرکت هایی که به صورت تخصصی در حوزه توزیع فرش خام و یا چاپ فرش فعالیت دارند تهیه کنند. مشاورین این مجموعه شما را با انواع فرش خام تولید شده در کاشان آشنا می کنند، در صورت لزوم نمونه هایی از هر جنس را به شما ارائه می دهند و شما پس از تست های اولیه پس از انتخاب محصول مورد نظر می توانید سفارشتان را در تیراژ بالا تنظیم کنید.

تابلو فرش چاپی

نمونه های متعددی از طرح های زیبای چاپ شده روی تابلو فرش هم در این سایت برای شما ارائه گردیده است تا در صورت تمایل بتوانید کار چاپ محصولاتتان را هم به همین مجموعه بسپارید. افرادی که مصرف کننده بوده و عکس خاصی برای چاپ دارند هم در همین گالری تابلو فرش چاپی می توانند نمونه های زیادی از تصاویر چاپ شده مشتریان مجموعه مشاهده کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر