09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سجاده بافی مدت ها است که در شهر کاشان رونق گرفته و مساجد و حسینه های اکثر شهر های کشور با محصولات این شهر که کیفیت مناسب و قیمت ارزان دارند مفروش می شوند. استفاده از فرش های سجاده ای که دارای طرح محراب هستند در مساجد و حسینه ها موجب شده، این مکان ها زیباتر شوند، نظم بیشتری در فضا ایجاد شده و صفوف نماز هم به راحتی و با بیشترین نظم تشکیل گردند. علاوه بر این کنار ستون ها قناسی کناره ها هم با این فرش ها که به صورت رولی بافته می شوند و امکان برش بدون به هم خوردن طرحشان وجود دارد به زیبایی مفروش می شود.

در مورد طرح و نقشه این محصولات نیز محدودیتی وجود ندارد و در همین سایت شما می توانید انواع متنوعی از نمونه های بافت شده در نقشه های مختلف را که رنگ های متفاوتی هم دارند مشاهده نمایید. اما آنچه در بین خریداران این فرش ها رایج است، رنگ سبز بوده که در حالت های مختلف قابلیت تولید دارد و بیشترین فرش را رنگ سبز کله غازی دارد.

نوع خاصی از فرش سجاده ای وجود دارد که طرح محرابی ندارد و تنها دارای یک حاشیه در یک طرف رول است و مساجد و حسینیه هایی که خیلی بزرگ هستند معمولا این مدل فرش را انتخاب می کنند تا فضای شلوغی ایجاد نشود و زیبایی و جلوه بهتری در مسجد ایجاد گردد. نمونه ای از این مدل فرش در عکس زیر نمایش داده شده است.

فرش سجاده ای

نمونه های بیشتری از انواع مختلف این کفپوش ها را که در مساجد مختلف کشور استفاده شده است را می توانید در همین سایت قسمت گالری فرش سجاده ای و همچنین پروژه های انجام شده توسط این مجموعه مشاهده نمایید.

لیست قیمت فرش سجاده ای نماز

با توجه به اینکه هر مسجد یا حسینه ای دارای بودجه مشخص برای خرید فرش می باشد، لازم است این محصول در شانه و تراکم مختلف و یا با الیاف مختلف تولید شود تا از نظر قیمتی متنوع شده و هر خریداری بتواند با پرداخت یک هزینه مشخص فرش دلخواهش را تهیه نماید. لذا در این مجموعه انواع فرش سجاده ای در شانه و تراکم مختلف و با الیاف مختلف اعم از بی سی اف، پلی استر، ترکیب پلی استر و اکریلیک و همچنین به صورت تمام اکریلیک تولید می شود و خریداران با توجه به هزینه لازم برای تهیه هر محصول می توانند فرشی مناسب برای مسجد تهیه کنند.

لیست کامل قیمت ها را کارشناسان فروش مجموعه از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهند و شما با ارائه کروکی مسجد، متراژ دقیقی که نیاز دارید تا به صورت کامل آن مکان را فرش نمایید دریافت می کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر