09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 فروردین 1398 در ساعت 11 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم و گبه ماشینی کفپوش های ارزان قیمت، زیبا و پرمصرف در بین تولیدات کارخانجات فرش به شمار می روند که فروش عمده زیادی در کشور دارند.

دستگاه بافندگی تولید گلیم و گبه نسبت به فرش ارزان تر است، نوع الیاف استفاده شد در بافت گلیم بی سی اف و در گبه ماشینی بی سی اف هیت ست شده است. گبه همچون فرش دارای خاب است اما گلیم تنها از تار و پود تشکیل شده است و شانه و تراکم گلیم معمولا پایین تر بوده و حدود 320 الی 350 و تراکم آن نیز بین 680 تا 750 متغییر است، در حالی که گبه دارای شانه 350 تا 500 می باشد و تراکمش نیز حدود 1000 است. با توجه به اینه الیاف هیت ست شده برای تولید گبه استفاده می شود نرمی و لطفات آن بیشتر است و قیمتش نیز در هر متر مربع تقریبا دو برابر قیمت گلیم است.

طرح هایی که در تولید این محصولات به کار می رود معمولا نقشه های سنتی به ویژه طرح های عشایری بختیاری است و از نظر نقشه شباهات زیادی بین گلیم هشت رنگ و گبه وجود دارد.

نحوه تولید و فروش گلیم و گبه ماشینی

همانطور که میدانید این محصولات به دو صورت کناره رولی و همچنین در سایز بندی کامل تولید می شوند و رول ها مصرف زیادی دارند. معمولا ابعاد استاندارد گلیم و گبه شامل پادری و قالیچه و همچنین ابعاد 3*2 و 3.5*2.5 می باشد. رول ها نیز در عرض های مختلف نیم متر تا سه متر و طول 25 الی 32 متر بافت می شوند. مشتریان این مجموعه که اکثرا فروشنده یا بنک دار هستند، این محصولات را به صورت عمده تهیه می کنند و رول ها را در عرض کامل و نقشه های مختلف سفارش می دهند. بافت سفارشات حدودا 7 روز کاری زمان نیاز دارد و می بایست مشتریان بر اساس همین زمان بندی سفارشتاشان را تنظیم کنند، البته در فصول پرفروش سال این زمان ممکن است افزایش یابد که هنگام خرید کاشناسان تایم دقیق آماده شدن سفارشتان را اطلاع می دهند.

گلیم متری کاشان

گالری گلیم و گبه ماشینی پرسان پارس

برای خرید مشتریان می توانند در بخش گالری فرش فانتزی و زیر مجموعه های گلیم 6 رنگ، گلیم 8 رنگ و گبه ماشینی تصویر تولیدات مجموعه را مشاهده نمایند. اکثر طرح ها دارای گلیم متری یا همان طاقه گلیم هستند و همچنین در ابعاد استاندارد مورد نیاز مشتریان بافت می شوند. این مجموعه نمونه کامل تولیدات جدید را پوشش داده و امکان خرید جدید ترین طرح های پرفروش کشور برای فروشندگان عزیز فراهم می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر