09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ درجه یک تولید کارخانه های بزرگ کاشان برای فروش عمده در سراسر کشور آماده پخش مستقیم با قیمت رقابتی و ارزان است.

در حال حاضر قیمت انواع فرش و گلیم به علت تحولات اقتصادی بازار روند افزایشی دارد و مغازه دار ها و فروشنده ها را برای خرید مردد نموده است. مخصوص محصولاتی مانند گلیم ماشینی که مصرف بالایی دارد و افزایش قیمت آن هرچند ناچیز باشد در حجم خرید تاثیر زیادی گذاشته و سود فروشنده ها را هم به شدت تحت الشعاع قرار می دهد. تولیدی فرش و گلیم پرسان پارس تمامی تلاس خود را نموده است تا در این تغییرات افزایش قیمت محصولاتش حداقل می ذان ممکن باشد و تا جایی که امکانش فراهم باشد قیمت گلیم ماشینی را ثابت نگه دارد. لذا خرید عمده گلیم از این مجموعه با ریسک کمتری همراه بوده و خریداران عمده گلیم ماشینی با استعلام قیمت و مقابسه آن با شرکت های مشابه می توانند این موضوع را تایید نمایند.

گلیم ماشینی در دو حالت گلیم 6 رنگ و گلیم  رنگ و به دو شکل رولی و در سایزبندی تولید و پخش می شود، لذا از لحاظ طرح و رنگ و ابعاد محدودیتی برای خریداران آن وجود ندارد. در این سایت شما متنوع ترین و کاملترین پکیج گلیم ماشینی کاشان را برای خرید در اختیار دارید و این موضوع می تواند برای داشتن یک خرید خوب از نظر قیمت، تنوع و کیفیت خیال شما را راحت کند. لذا اگر فروشنده فرش و گلیم ماشینی هستید حتما مجموعه پرسان پارس را برای خرید و فروش های پرسود در حرفه خود به خاطر داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر