09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گلیم، گبه ماشینی و گلیم فرش مرغوب با طرح و نقشه جدید را می توانید در این گالری به صورت عمده تهیه نموده و برای فروش استفاده کنید.

گلیم و گبه و گلیم فرش کفپوش های ساده و سنتی، ارزان قیمت و پرمصرفی هستند که می توان در نمایشگاه های مختلف و مغازه های فرش فروش در سطح شهرستان ها انواع مختلف از این تولیدات را مشاهده کرد. یکی از مهمترین چیزی که مغازه دارهای برای خرید این محصولات مد نظر دارند، این است که تنوع بالا و رنگبندی های متنوع از گبه و گلیم فرش بتوانند تهیه کنند تا مشتریان با سلایق گوناگون به راحتی بتوانند از مغازه شان خرید کنند و مشتری ای را به علت نداشتن تنوع از دست ندهند، هر شرکت و کارخانه ای هم تنها تعداد محدودی طرح و نقشه گلیم فرش و گبه را تولید می کند که ممکن است این تعداد طرح و نقشه نتواند نیاز چنین مشتریانی را به نحو احسن رفع نماید، لذا در این حالت مغازه دارها تمایل بیشتری به خرید این محصولات از شرکت های بازرگانی دارند چرا که در این شرکت ها می توان از هر محصولی تعداد زیادی طرح و نقشه جدید و زیبا یافت و با قیمت خوب و مناسب هر خریداری کرد.

در مجموعه پرسان پارس همانطور که در گالری سایت هم مشاهده نموده اید. تعدادی زیادی گبه و گلیم فرش سنتی و فانتزی جدید و زیبا قرار داده شده است که همگی برای فروش تک و عمده قابل سفارش هستند. این تولیدات در چند کیفیت 500 شانه و 320 شانه با نخ هیت ست و همچچنین پلی استر تولید می شوند که مشخصات کامل تر و دقیق تر از آن را می توانید از کارشناسان مجموعه دریاف نمایید. گبه های سنتی شکیل و زیبایی هم به تازگی در مرحله تولید هستند که ممکن است هنوز در سایت قرار داده نشده باشند، لذا برای دریافت کامل تر طرح تمامی محصولات حتما با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر