09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش های درجه یک کاشان در سراسر کشور مشتریان زیادی به خود جذب نموده اند و با فروش عمده مستقیم از این مجموعه در دسترس خریداران می باشند.

با توجه به سبک زندگی مردم ایران استفاده از پشتی فرش به ویژه در شهرتسان های مختلف زیاد است. معمولا این محصولات به صورت جفت یا دسته شش تایی خریداری می شوند. امروزه نقشه پشتی ها هم نسبت به گذشته متنوع تر شده و هر فرش با هر نقشه ای پشتی متناسب با خودش را نیز دارد که خریدار بتواند با ست نمودن آن فضای زیبایی در منزلش ایجاد کند.

پشتی فرش ها به صورت 700 شانه تا 1200 شانه بافت می شوند و با بالا رفتن شانه و تراکم قیمتشان هم بیشتر می شود، علاوه براین نوع پر نمودن پشتی هم بر روی قیمت آن تاثیرگذار بوده و استفاده از مواد مرغوب و نشکن برای پر کردن مثل پرز یا فوم فشرده قیمت تمام شده آن را بالا می برد. مشتریانی که پخش عمده این تولیدات را در مراکز استان ها دارند و می خواهند پشتی فرش را با قیمت ارزان تری خریداری کنند می توانند شانه و تراکم پایین تر را سفارش دهند یا اینکه نوع پر شدن را با مواد ضعیف تری انتخاب نمایند. طرح های جدید رویه پشتی را در گالری این سایت قرار داده ایم. از طریق تلگرام نیز می توانید طرح های جدید تر و قیمت عمده محصولات را دریافت نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر