09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 آذر 1396 در ساعت 13 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مصرف بالای فرش ماشینی 700 شانه که با تراکم 2550 تولید می شود، موجب شده تا فرش های زیر قیمتی که دارای این کیفیت باشند، فروش زیادی در بازار داشته باشند.

فرش ماشینی 700 شانه با تراکم 2550 با استفاده از دو نوع دستگاه HCP و شونهر در کاشان تولید می شود و سایر فرش هایی که با نام فرش هفتصد شانه در بازار به فروش می رسند و تولیدشان با این دو نوع دستگاه نیست، فرش های تبدیل هستند که کیفیت و تراکمشان پایین تر است.این دو نوع فرش محبوبیت زیادی در بین بازاریان دارند، چرا که با وجود داشتن کیفیت خوب، قیمت بسیار مناسبی نسبت به فرش های هزار و هزار و دویست شانه دارند و به همین دلیل فروش زیادی در مناطق مختلف و شهرهای کشور دارند. مصرف بالایی که این محصولات دارند، موجب شده تا فرش های دارای این کیفیت که در انبار کارخانه ها موجود بوده و قیمت ارزانی دارند، در بازار مشتریان زیادی داشته باشند و همین امر موجب شده تا مراکز مختلف را برای یافتن این نوع فرش ها جستجو نمایند.

پخش عمده فرش زیر قیمتی

فرش های ماشینی که در انبار کارخانه ها در سایز و نقشه های محدود موجود بوده و اکنون با قیمت کمتر از نرخ روز به صورت عمده به فروش می رسد، توسط مجموعه پرسان پارس به خریدارانی که قصد خرید در تعداد بالا دارند معرفی می شود. این مرکز با کارخانه های بزرگ کاشان در ارتباط بوده و محصولات اکثر برندهای برجسته را که اکنون زیر قیمت عرضه می شوند را می تواند به شما معرفی نموده و با قیمتی مناسب برای شما ارسال نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 1 کاربر