09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 مهر 1396 در ساعت 9 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفید ساده باف برای استفاده در عملیات چاپ عکس استفاده می شود و به صورت عمده در این مجموعه به فروشندگان تابلو فرش چاپی سفارشی عرضه می شود.

تابلو فرش ماشینی بافتی که تا کنون در بازار فروش آن رایج بوده و هم اکنون هم در حجم بالا به فروش می رسد. دارای مزیت ها و معایبی است که در این متن به صورت مختصر توضیح داده می شود. برای بافت اتبلو فرش بافتی ابتدا باید طرح مورد نظر طراحی شود که این امر مستلزم صرف زمان و هزینه می باشد. معمولا شرکت های بازرگانی تعداد مشخصی طرح آیه و منظره را طراحی نموده و همان نقشه ها را در تیراژ بالا بافت نموده و برای فروش عرضه می کنند که باعث می شود هزینه طراحی در تیراژ بالا خیلی مطرح نباشد و در مجموعه قیمت تمام شده محصول ارزان شود. یکی از معایب بافت فرش یا تابلو فرش ماشینی این است که دستگاه امکان بافت فرش به صورت تکی را ندارد و هر طرحی که بافت می شود دارای یک جفت هم می باشد که نقشه آن برعکس بافت می شود. این موضوع در مورد تابلو فرش آیات قرآنی ایجاد مشکل نموده و نوشته های برعکس کاربردی ندارند.

مزایا و روش تولید تابلو فرش چاپی

این مشکلاتی که در بالا ذکر شد و در بافت همواره وجود دارد، با ورود تابلو فرش های چاپی تا حد زیادی حل شده است. در روش های جدید فرش به صورت سفید بافت می شود و بدون نیاز به طراحی عکس مورد نظر بر روی آن به صورت پشت و رو چاپ می شود. بنابراین هزینه طراحی و زمان زیادی برای تهیه تابلو فرش مورد نیاز نیست و این محصول به سرعت پس از ثبت سفارشات تهیه می شود. از دستگاه های چاپ سابلیمیشن برای این منظور استفاده می شود که معمولا در شهرهای مختلف کشور در دسترس افراد مختلف می باشد، بنابراین تابلو فرش های چاپی تولیدشان محدود به کاشان یا شهرهایی که کارخانه تولید فرش دارند نیست و در هر شهری می توان با تهیه فرش سفید ساده باف این محصولات را تولید نمود. این امر موجب اشتغال زایی زیادی در کشور شده است و افراد زیادی فرش ساده باف مورد نیازشان را از کاشان و از طریق این مجموعه تهیه می کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر