09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1396 در ساعت 17 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع تابلو فرش خام سفید برای را برای استفاده در فرآیند چاپ انواع عکس می توان استفاده نمود و تابلو فرش های زیبا و پرفروش را عرضه کرد. این مجموعه ارائه دهند انواع فرش خام به صورت عمده می باشد.

در هر صنعتی ارائه ایده های نو در تولید محصول جدید می تواند راهگشا بوده و به جذب بیشتر مشتریان کمک کند. فرش، تابلو فرش و یا هر محصولی که به ذهنتان برسد با ارائه ایده های خلاقانه در تولید، فروش و جذب مشتری می تواند سود زیادی برای صنعت گران و فروشندگان داشته باشد. تولید فرش و تابلو فرش ماشینی در ایران در حال حاضر عمدتا به صورت بافتی می باشد. دستگاه های بافندگی تنها قادر هستند این محصولات را به صورت هشت رنگ و یا ده رنگ تولید کنند. اما کشور هایی نظیر چین که وارد صنعت فرش و تابلو فرش ماشینی شده اند، پیشگام تغییرات بوده و با تولید فرش و تابلو فرش چاپی توانسته اند بخش عظیمی از بازار فرش را جذب محصولات خود نمایند. چراکه در تولید فرش یا تابلو فرش چاپی دیگر محدودیت طرح و رنگ وجود ندارد و می توان طرح های خاص و خلاقانه را روی فرش چاپ زد و جذابیت طرح ها باعث جذب بیشتر خریداران و افزایش فروش می شود.

در ایران هم افراد زیادی تولید تابلو فرش چاپی را آغاز نموده اند که البته از نظر کیفیت بافت فرش خام، جنس الیاف و نوع چاپ از محصولات چینی بسیار باکیفیت تر و مرغوب تر بوده و با عرضه به بازار به سرعت مورد استقبال خریداران قرار گرفته و فروششان در حال افزایش است. فرش چاپی هنوز در ایران تولید چشمگیری ندارد، علت آن هم روشن است، فرش ماشینی بافتی با شانه و تراکم بالا و طرح های متنوع و خاص در حال حاضر تولید اصلی کارخانه های فرش ایران است که هم از نظ کیفیت و هم زیبایی بسیار بهتر از محصولات چینی هستند.

تابلو فرش چاپی

همکارانی که دستگاه چاپ سابلیمیشن و یا یو وی دارند می توانند با تهیه تابلو فرش خام سفید تولید تابلو فرش چاپی را هم کنار محصولاتشان داشته باشند. آن دسته از همکارانی که قبلا در حوزه چاپ عکس روی تابلو فرش وارد شده اند، انواع فرش های مرغوب و مناسب برای چاپ را تا حدی می شناسند. در این گالری تلاش شده بهترین نوع فرش خام سفید که عمدتا 1000 شانه ابریشمی با تراکم 3000 می باشد برای چاپ به خریداران عزیز معرفی شود.

تابلو فرش چاپی از عکس چهره، منظره و آیه و یا هر طرح اختصاصی را که مشتریان عمده یا مصرف کننده بخواهند تهیه نمایند هم با قیمت خوب و در بالاترین سطح کیفی در این گالری عرضه می شود که نمونه های زیبای تولید شده از انواع تابلو فرش چاپی در گالری سایت برای بازدید کننده های عزیز قرار داده شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر