09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 1 شهریور 1397 در ساعت 17 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولیدات جدید فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان با نقشه های به روز و جدید به صورت آنلاین با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

فرش ماشینی 1200 شانه ظریف ترین و ریزبافت ترین مدل فرش ماشینی در بین تولیدات کنونی کشور به شمار می رود. بافت این مدل فرش با دستگاه های به روز دنیا انجام شده و تمام الیاف آن با نخ نمره 37 و 40 که نازک ترین نخ می باشد انجام می شود. در روش جدید تولید فرش 1200 شانه یک یا دو نخ از 8 رنگ نخی که در بافت آن به کار رفته، از جنسی انتخاب می شود که در مرحله هیت ست یا بخار شویی کمی طول خاب آن کاهش یافته و ارتفاع نخ کمتر از سایر نخ ها شود. در این حالت طرح کلی فرش به صورت برجسته ظاهر می شود که به این مدل از فرش 1200 شانه فرش گل برجسته یا فرش هایبالک گفته می شود.

فرش هایبالک دارای رخ زیبا، ظاهری متفاوت و طرح های متنوع می باشد. شرکت های بزرگ تولیدی فرش در کاشان اکثرشان تولید این مدل فرش را آغاز نموده اند و یا در مراحل وارد کردن دستگاه و شروع بافت آن هستند. در این راستا مجموعه پرسان پارس که همواره جدید ترین محصولات به روز کشور را معرفی می کند. نقشه های پرفروش از فرش 1200 شانه گل برجسته را در رنگ بندی کامل و با قیمت مناسب و رقابتی ارائه می دهد.

یک گالری اختصاص برای فرش های گل برجسته در این مجموعه در نظر گرفته شده تا تمامی نقشه های این مدل را مشتریان به راحتی بتوانند در کمترین زمان مشاهده کنند. فروش آنلاین فرش به سراسر کشور توسط این مجموعه هم باعث شده تا خریداران عزیز در شهرستان های دور و نزدیک به راحتی بتوانند طرح و رنگ دلخواه خود را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه تهیه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر