09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی 1200 شانه درجه یک کاشان با بهترین نقشه های روز در گالری سایت پرسان پارس جهت خرید آنلاین معرفی شده و با قیمت خوب به فروش می رسد.

برای اینکه بتوانید یک فرش زیبا، مرغوب و با دوام خریداری کنید، با مجمعه پرسان پارس همراه شوید اطلاعات کامل در مورد مشخصات فنی محصولات مختلف را کسب نمایید. در این مجموعه در قالب مقاله های کوتاه و مختصر اطلاعات کامل و خوبی پیرامون انواع محصولات به مشتریان ارائه می شود و خریداران می توانند یک خرید اگاهانه و مطمئن داشته باشند.

فرش 1200 شانه یک محصول جدید است که در حال حاضر نگین درخشان محصولات در بازار فرش می باشد. بسیاری از افراد ادعا می کنند که فرش 1200 شانه ده رنگ یا 12 رنگ تولید می کنند، اما جالب است بدانید که هنور هیچ دستگاه بافندگی که قادر باشد این محصول را در بیش از هشت رنگ تولید نماید وارد کشور نشده است. اگر گفته می شود این فرش 10 رنگ دارد، به این معنی است که دو رنگ به گونه ای در کنار هم بافت شده اند که به علت ریزبافتی این محصول از دور که به فرش نگاه کنید متوجه دو رنگ بودن آن نشده و یک رنگ جدید در زمینه فرش به نظرتان دیده می شود.

به صورت کلی فرش های 1200 شانه از لحاظ ظرافت رتبه اول را در بین انواع محصولات دارند. نمره نخی که در بافت این فرش ها استفاده می شود 37 یا 40 می باشد. هیت ست بودن این نخ ها موجب بالا رفتن استحکام، لطافت و کاهش پرزدهی محصول شده است. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر