09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید و فروش فرش های سفارشی اعم از انواع فرش ماشینی دایره ای شکل، سایز بزرگ و... در مجموعه پرسان پارس به صورت آنلاین انجام می شود.

فرش یک محصول مهم در زندگی مردم ایران است و برای هر خریداری طرح و نقشه، شکل هندسی، کیفیت بافت و قیمت آن اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه مردم ایران دارای سلایق مختلف و سبک زندگی گوناگون هستند، لازم است این محصول هم در کیفیت مختلف و همچنین نقشه های متعدد تولید شود تا بتوانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. برای مثال فرش های 500 شانه و طرح 700 شانه با وجود اینکه در شهرهای بزرگ مشتریان زیادی ندارند، اما هنوز در شهرستان ها فروششان بالا است و برعکس فرش های ظریف 1200 شانه در شهرهای بزرگ فروش بیشتری دارند. علاوه براین ها مشتریانی نیز هستند که به دنبال فرش های خاص و منحصر به فردی چون سایز بزرگ یا فرش گرد و بیضی هستند که معمولا در بازار موجود نیستند، چراکه کارخانه های فرش این مدل های خاص را در تعداد بالا تولید نمی کنند.

خرید فرش ماشینی سفارشی

فرش گرد و بیضی یا سایز بزرگ در حال حاضر فرش سفارشی محسوب می شوند، یعنی مشتری می بایست برای تهیه آن ابتدا باید بیشتر مبلغ آن را بابت بیعانه پرداخت نماید، تا فرش در طرح و اندازه مورد نظرش طراحی و تولید شود و مابقی مبلغ نیز پس از اماده شدن کامل فرش از او اخذ می گردد.فرش های گرد زیادی در مجموعه پرسان پارس به صورت سفارشی بافت شده اند که در گالری سایت و شبکه های اجتماعی برخی از این نقشه ها قرار داده شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر