09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 آذر 1396 در ساعت 13 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش های چاپی به تازگی برای تبدیل عکس شخصی چهره به تابلو فرش استفاده می شود، دارای کیفیت و جلوه خوب و قیمت مناسب هستند.

با بالا رفتن کیفیت تابلو فرش های ماشینی در دهه اخیر، تعداد سفارشات تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش به شدت افزایش یافت و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور اقدام به سفارش دادن تابلو فرش نمودند. تابلو فرش های بافتی قبل از بافت نیاز به طراحی داشت و به صورت جفت برای این مشتریان بافت می شد، که این عوامل قیمت تمام شده محصول را برای خریداران افزایش می داد. علاوه براین تعداد رنگی که در بافت تابلو فرش ماشینی به کار می رود، نمی تواند از ده رنگ تجاوز نماید و به همین دلیل معمولا نمونه بافت شده از لحاظ رنگبندی بسیار متفاوت با عکس اصلی بود که در بعضی موارد نارضایتی خریدار را به همراه داشت. این شرایط هم اکنون با ورود تابلو فرش چاپی به صنعت فرش ماشینی کشور کاملا تغییر کرده و مشتریان می توانند بدون پرداخت هزینه طراحی تنها برای یک تابلو فرش مبلغ کمی پرداخت نموده و یک تابلو فرش چاپی زیبا از چهره خود سفارش دهند که البته تعداد رنگ در چاپ نیز محدودیتی نداشته و طرح چاپ شده روی فرش با عکس کاملا مشابه می شوند.

سفارش آنلاین تابلو فرش چاپی

مشتریانی که قصد دارند عکس خود را برای چاپ روی تابلو فرش سفارش دهند، می توانند پس از مشاهده نمونه های مشتریان قبلی در گالری سایت یا در شبکه تلگرامی مجموعه و اطمینان از کیفیت محصولات، با مشاورین تماس گرفته و عکس مورد نظرشان را با روشی که کارشناسان می گویند برایشان ارسال نموده و مقدمات ثبت سفارش را انجام دهند، پس از آن در مدت زمانی کمتر از 48 ساعت سفارش خریدار آماده شده و به شهر محل زندگی اش از طریق پست تیپاکس ارسال می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر