09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 9 فروردین 1397 در ساعت 10 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه در سایز 12 متری و 6 متری به علت مصرف بالای مردم تولید بیشتری در کارخانه های فرش کاشان دارد.

از ابتدای تولید فرش ماشینی در کشور تلاش شده ابعاد استانداردی که برای بافت فرش در نظر گرفته می شود با توجه به فضای داخلی و معماری خانه های ایرانی تعیین شود. اکثر مردم به خصوص در شهرستان ها دارای خانه های با فضای مستطیل شکل بزرگ هستند که مناسب ترین فرش برای این مکان ها سایز فرش 12 متری می باشد. در مقابل شهرهای بزرگ دارای خانه هایی با فضای داخلی کوچک بوده و فرش های 6 متری مصرف بیشتری دارند. در مجموع برآیند تولیدات کارخانه های فرش هم در همین ابعاد بوده و تجربه ما هم در زمینه تولید و فروش نشان داده که این ابعاد در سطح شهرهای مختلف بیشتر متقاضی دارند.

فرش 1200 شانه که از جدیدترین مدل فرش های ماشینی کاشان می باشد هم در این سایز های استاندارد که در بالا ذکر شد بیشتر تولید می شود و اگر طرح های ارائه شده در گالری فرش 1200 شانه را برای خرید انتخاب کرده باشید این سایز ها را معمولا موجود بوده و بلافاصله پس از ثبت سفارش خریداران برایشان ارسال می شود.

خرید مستقیم فرش 1200 شانه

همانطور که می دانید فرش 1200 شانه در حال حاضر قیمت بالایی در بازار فرش دارد و برای افزایش حجم فروش این محصولات کارخانه های فرش از طریق سایت های اینترنتی معتبر اقدام به فروش مستقیم فرش می کنند. در گالری فرش پرسان پارس که از معتبرترین سایت های شناخته شده در زمینه فروش فرش می باشد می توانید مدل های متنوع و جدید از طرح های فرش 1200 شانه را که توسط برند های نام آشنا و بزرگ کشور تولید شده اند را به صورت مستقیم خریداری نمایید تا قیمت تمام شده فرش برای شما به حداقل رسیده و انتخاب خوب و مطمئنی داشته باشید. نقشه های فرش ارائه شده در گالری فرش 1200 شانه در زمینه رنگ های مختلف قابلیت تولید دارند و به راحتی می توان نقشه دلخواه خود را با دکوراسیون منزل ست نمود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر