09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1396 در ساعت 17 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه گل برجسته جدیدترین محصول کارخانه های فرش ماشینی در کاشان است که از نظر ظاهر و زیبایی جزء تولیدات درجه یک و پرفروش شمرده می شود.

امروزه روند خرید و فروش تمامی محصولات دچار تحول شده و ورود تکنولوژی های جدید فروش چون فروش آنلاین، عرضه مستقیم محصول از درب کارخانه و... روند کاملا متفاوتی را در بازار خرید و فروش ایجاد نموده است. در صنعت فرش ماشینی هم این امر کاملا مشهود می باشد و کارخانه هایی که در زمینه تولید، بازاریابی و فروش یک قدم جلوتر از رقیبانشان هستند خود را با دنیای فروش امروز هماهنگ نموده و برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت متعددی را در این حوزه آغاز نموده اند که تولید فرش های با شانه و تراکم بالا نظیر فرش 1200 شانه یکی از همین موارد می باشد.

هم اکنون تعداد بیشماری سایت های فعال اینترنتی وجود دارد که ارائه فرش ماشینی را به صورت آنلاین انجام می دهند. مزیت عرضه اینترنتی فرش ماشینی این است که خریدار در هر نقطه از ایران بدون توجه به فاصله مکانی و شهری که در آن سکونت دارد به راحتی می تواند به تمامی محصولات یک شرکت دسترسی مستقیم داشته باشد و این امر در افزایش میزان فروش تاثیر قابل توجهی دارد.

علاوه بر بازاریابی مناسب برای محصول و دسترس پذیر نمودن آن برای خریدار عوامل دیگری هم هستند که در بالا رفتن حجم فروش تاثیر گذار هستند. از جمله مهمترین آن می توان به ارائه محصول خاص و با کیفیت اشاره نمود. بازار امروز دنیای تنوع و تغییر است و برای رشد و ماندگاری در بازار فرش هم می بایست در ارائه محصولات خلاقانه، جدید و باکیفیت پیشگام بود.

فرش 1200 شانه گل برجسته

 

فرش 1200 شانه گل برجسته جدید

تولید فرش 1200 شانه در کاشان یکی از گام هایی بود که کارخانه های فرش در جهت عرضه محصولات بهتر برداشته و مشتریان را در جهت خرید آن جذب نمودند. پس از آن ایده تولید فرش 1200 شانه گل برجسته یک ایده ناب و خلاقانه بود که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت و مشتریان زیادی جذب این محصولات خاص و زیبا شدند. فرش 1200 شانه گل برجسته از نظر ظاهری شبیه به هیچ یک از فرش های ساده قدیمی نیست و رخ و زیبایی آن مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد. این محصول در حوزه صادرات فرش به اروپا هم موفق بوده و از همان ابتدای تولید مشتریان خارجی زیادی اقدام به خرید این محصول نموده اند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر