09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه با طرح زیبا و نقش گل برجسته بافته شده با نخ ترک و تراکم 3600 به قیمت درب کارخانه توسط مرکز پخش پرسان پارس از کاشان ارسال می شود.
بافت فرش خوب به عوامل زیادی بستگی دارد که در تمامی مراحل تولید باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد. اولین و مهمترین مرحله انتخاب طرح و نقشه است. طرح فرش باید با توجه به شانه و تراکمی که فرش دارد باید انتخاب شود. برای مثال فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارای بافت ریز هستند و نقشه ای که برای بافت در این کیفیت ها انتخاب می شود هم می تواند بسیار ظریف و زیبا باشد. نقشه هایی که برای بافت روی دستگاه فرش 1200 شانه طراحی می شود، دارای رنگ و ظاهری متفاوت و جذاب هستند و نقشه های بسیار ظریفی هستند که جزییات بیشتری نسبت به فرش های معمول فرش 700 شانه در این تولیدات طراحی شده و بافت زیباتر و شکیل تری دارند.
علاوه براین به تازگی فرش 1200 شانه به صورت فرش گل برجسته تولید می شود که رخ بهتری به فرش می دهد و ظاهر آن را زیباتر می کند. فرش 1200 شانه گل برجسته در حال حاضر در بازار داخلی و خارجی فرش مورد توجه زیادی است و کارخانه هایی که تولید این محصول را انجام می دهند، به صورت پیوسته طرح و نقشه های جدید و خلاقانه را وارد مرحله تولید می کنند، زیرا برجسته ترین و مهمترین ویژگی این تولیدات ظاهر و زیبایی طرح و نقشه شان است و مشتریان هم برای خرید باید جذب زیبایی و رخ این فرش ها بشوند تا به انتخاب و خرید منجر شود. برخی شرکت ها که تمرکزشان بر روی صادرات است، هم تلاششان ارائه و تولید طرح و نقشه هایی است که با فرهنگ و سلیقه مشتریانشان در بازار هدف بین المللی که دارند تناسب داشته باشد.
در سایت پرسان پارس نقشه های به روز و جدید از انواع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف در گالری محصولات به تفکیک قرار داده شده است تا دسترسی راحت و کامل به تمام محصولات جدید فرش کاشان برای خریداران فراهم گردد. نقشه های جدیدترین محصولات کارخانه های فرش را در گالری سایت این مجموعه می توانید دنبال نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر