09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1000 شانه تراکم 3000 اکریلیک کاشان از برجسته ترین و مرغوب ترین انواع فرش ماشینی در حال حاضر محسوب می شود و طرفداران زیادی در بین خریداران دارد.

آنچه که یک خریدار از فرش ماشینی می خواهد تنها قیمت ارزان یا ظاهر زیبا و یا تنها کیفیت بالا و ماندگاری نیست، تمامی این ویژگی ها در کنار هم است که می تواند مشتری را مجاب به خرید یک فرش ماشینی نماید. در حال حاضر تنوع تولیدات فرش در ایران افزایش قابل توجهی داشته و از نظر طرح و نقشه و کیفیت بافت محصولات متنوعی را می تواند در بازار یافت. قیمت ها هم در رنج های مختلف وجود دارد و امکان خرید فرش با هر قیمتی در بازار وجود دارد؛ اما تجربه ما در زمینه تولید و فروش نشان داده است که تنها فرش هایی در بازار فروش مداوم و پیوسته داشته اند که دارای قیمت خوب، کیفیت بالا و ظاهر زیبا بوده و تمامی این ویژگی ها را در کنار هم داشته اند. فرش هزار شانه از دسته همین محصولات به شمار می رود و به علت داشتن بافت ریز، نخ مرغوب و دستگاه بافندگی جدید، هم رخ خوبی دارد و هم دوام و ماندگاری بالا و کیفیت مطلوبی دارد، از سوی دیگر مناسب تر بودن قیمت فرش 1000 شانه نسبت به تولیدات جدید فرش 1200 شانه این محصولات را در بازار پرفروش تر نموده است.

جنس الیاف فرش 1000 شانه عمدتا اکریلیک هیت ست شده 100% می باشد که موجب شده این تولیدات زیردست نرم تر و دوام بالاتری داشته باشند. بخار شو یا هیت ست نمودن فرش هم موجب کاهش پرزدهی آن در هنگام مصرف می شود. لذا این ویژگی های برجسته در یک فرش می تواند باعث بالا رفتن فروش آن در بازار شهرهای مختلف شود.

از آنجایی که تنوع فرش در نمایشگاه های سطح شهرستان ها معمولا زیاد نیست، فروش مستقیم فرش 1000 شانه و 1200 شانه از درب کارخانه هم می تواند کمک زیادی به مشتریان در جهت یافتن فرش دلخواهشان نماید و از سوی دیگر با دسترس پذیری بیشتر محصول، فروش فرش در کارخانه ها هم افزایش یابد, علاوه براین فروش مستقیم فرش می تواند با کاهش قابل توجه در هزینه های جانبی و حذف واسطه ها، قیمت تمام شده آن را برای خریدار به حداقل رساند. این عوامل موجب شده در مجموعه پرسان پارس که متنوع ترین و جدیدترین مدل های فرش ماشینی را ارائه می دهد، فروش آنلاین فرش هم بالا باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر