09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش طرح افشان با طراحی جدید و زیبا و با بافت فرش 1000 شانه و تراکم 3000 از زیباترین مدل های افشان است که قیمت مناسب و ارسال مستقیم از شهر کاشان دارد.

پیش از خرید فرش توجه داشته باشید مهمترین فاکتور شما و همه خریداران در ابتدای انتخاب فرش، طرح و نقشه آن است که لازم است با چیدمان و دکور منزل شما تناسب داشته باشد. انواع زیادی از فرش ماشینی در بازار وجود دارد که انتخاب بهتر را دشوار می کند. برای مثال اگر شما بخواهید یک فرش با طرح افشان انتخاب نمایید، چندین مدل از این نقشه خواهید یافت که ظاهر همه طرح افشان بوده اما در رنگبندی و جزییات تفاوت زیادی با هم دارند. یک طرح مشخص را می توان با رخ زیبا و ظاهر جذاب یافت یا برعکس ممکن است فقط شکل ظاهری ساده از افشان داشته باشد و رنگبندی و رخ آن جاذبه زیادی نداشته باشد.

محبوبیت فرش طرح افشان باعث شده این نقشه در کیفیت مختلف فرش 1000 شانه 8 رنگ و 10 رنگ، فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه انواع زیادی از آن ببینیم. در گالری همین سایت هم شاید بیش از 20 مدل طرح از مدل افشان ببینید که در کیفیت های مختلف بافته شده و در سایت ارائه شده است. بنابراین در هنگام خرید چنین نقشه هایی لازم است تمامی انواع آن را ببینید و بعد با توجه به رنگبندی و ظاهر فرش طرح دلخواهتان را انتخاب کنید.

قیمت خرید آنلاین فرش

مساله بعدی در خرید فرش کیفیت و قیمت آن است. آنچه در مورد کیفیت مسلم است این است که بالا رفتن شانه و تراکم فرش به معنی ظریف شدن الیاف و متراکم تر شدن بافت است که به تبع آن دوام و ماندگاری فرش هم بیشتر شده و پرزدهی هم کمتر می شود. قیمت فرش در حال حاضر افزایش زیادی نسبت به سال های گذشته داشته است که برای خرید می توانید از سایت هایی که عرضه مستقیم فرش از کاشان را دارند خریدتان را انجام دهید تا قیمت تمام شده فرش برایتان به حداقل برسد. فرش 1200 شانه که قیمت بالایی دارد بیشتر در خرید اینترنتی فرش فروش دارد و در شهرهای مختلف کشور روش خرید آنلاین آن رونق گرفته است. این سایت هم می تواند مرجع خوبی برای خرید انواع فرش از کاشان باشد. چراکه هم تنوع محصولات زیاد است و برای تمامی سلایق تولیدات خوبی ارائه شده است و هم به قیمت درب کارخانه عرضه محصولات صورت می گیرد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر