09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 1 شهریور 1397 در ساعت 18 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش مستقیم مدل های جدید و متنوع از فرش و موکت تشریفاتی ارزان قیمت در کاشان و طرح های سفارشی مشتریان توسط مجموعه پرسان پارس انجام می شود.

فرش و موکت تشریفاتی انواع مختلفی دارند و به همین دلیل شما اگر با چند سایت فروشنده این محصول تماس بگیرید، قیمت های متفاوتی از آن را از هر مجموعه دریافت خواهید کرد. البته برخی سایت ها که تنها واسطه هستند قیمتشان ممکن است نه به علت تفاوت در کیفیت و بلکه تنها به علت واسط بودن کمی بالاتر باشد. در اینجا هدف ما معرفی انواع فرش و موکت تشریفاتی و بررسی اختلاف قیمت شان از نظر کیفیتی که دارند می باشد و مرجع ما قیمت تولیدی و کارخانه ها می باشد.

ارزان ترین قیمت متعلق به موکت تشریفاتی با حاشیه طلاکوب ورساچه می باشد که جنس آن مثل موکت معمولی بوده و طرح تشریفات طلایی ورساچه بر روی آن کار شده و این محصول را اکر مغازه دارها، رستوران ها و به طور کلی مکان هایی که می خواهند در یک فضای باز از آن استفاده کنند، خریداری میکنند، زیرا استفاده از فرش تشریفاتی در چنین محیط هایی مقرون به صرفه نیست و هر فرش یا موکتی در این اماکن استفاده شود بعد از مدتی کیفیت اولیه اش را از دهد می دهد و ناچارا باید آن را تعویض نمود پس بهتر است که ارزان ترین نوع آن از ابتدا تهیه شود.

مدل دوم موکت فرش تشریفاتی قرمز ساده با حاشیه کرم است که کمی ضخیم تر از موکت معمولی بوده، قیمت آن هم نسبتا بیشتر از آن می باشد، اما ظاهر شکیل تری دارد و عمر آن هم بیشتر است و معمولا در هتل های درجه دو، تالار های و راهروی منازل و برخی رستوران ها قابلیت استفاده دارد.

فرش هتلی تشریفاتی قیمت بیشتری نسبت به موکت فرش تشریفاتی دارد و البته خود فرش با توجه به طرح و نقشه و شانه و تراکمش دارای چند قیمت متفاوت است و لذا برای اطلاع دقیق از مدل های فرش تشریفاتی، مشخصات آن اعم از شانه، تراکم و جنس الیاف لازم است با مشاورین مجموعه ارتباط گرفته و طرح کامل انواع فرش تشریفاتی را در شبکه های اجتماعی ما دریافت کنید. البته فرش تشریفاتی قابلیت بافت در طرح سفارشی را هم دارد و این موضوع برای هتل و تالار های لوکس که به دنبال جنس خاصی هستند بسیار کاربرد دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر