09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش خوب ماشینی در شکل های هندسی خاص مثل فرش بیضی و فرش گرد در کاشان به شکل سفارشی توسط مجموعه پرسان پارس انجام می شود.

با توجه به حجم سفارشات مجموعه پرسان پارس که یکی از بزرگترین عرضه کننده های فرش های سفارشی در کشور می باشد، روشن است که طرفداران فرش های خاصی چون فرش گرد و بیضی رو به افزایش می باشد، امروزه تعداد زیادی از خریداران جدید به سوی محصولات متفاوت و خاص جذب شده و ترجیح می دهند یک فرش با طراحی و شکل خاص در منزل داشته باشند که همین امر موجب شده فروش فرش های ترک که به سلیقه مشتریان جدید نزدیک تر هستند در کشور ما بیشتر شود. این امر که فرش های خارجی در کشور فروششان رونق پیدا کند اصلا خوب نیست و به اقتصاد و اشتغال در داخل کشور لطمه زیادی می زند، چرا که ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های فرش ماشینی  در جهان شناخته می شود و برای حفظ پویایی بازار داخلی و رونق اقتصادی در کشور بهتر است از این کالای ایرانی با کیفیت که در جهان هم عرضه می شود خریداری نمود.

انواع فرش گرد و سفارشی جدید

در مجموعه پرسان پارس برای جذب تمامی مشتریان به خصوص خریدارانی که فرش های خاصی چون فرش ترک، فرش دایره ای شکل یا فرش بیضی و فرش هشت ضلعی می پسندند، تولیدات متنوعی ارائه شده است. در گالری فرش گرد و بیضی این سایت شما متنوع ترین محصولات را می توانید مشاهده نمایید که قطعا مشابه آن را با این همه تنوع قطعا در سایت های مشابه پیدا نخواهید کرد، علاوه بر فرش های گرد یا دایره و فرش بیضی، فرش های دیگری با طرح های ابریشمی خاص هم در مجموعه پرسان پارس تولید می شود که هم از نظر ظاهری و هم کیفیت بسیار بهتر از فرش های وارداتی ترک هستند.

این محصولات به مرور به گالری سایت افزوده می شوند و مشتریان برای دریافت تمامی محصولات جدید و بورس بازار می توانند از طریق شبکه های اجتماعی با مشاورین مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر