09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش تشریفاتی قرمز هتلی که مخصوص رستوران، هتل و تالار به صورت سفارشی تولید می شود را می توانید در این سایت مشاهده نمایید.

فرش و موکت تشریفاتی از کفپوش های مخصوص هتل و تالار محسوب می شوند که استفاده از این محصولات در زیباتر شدن فضا و ایجاد محیط زیباتر موثر بوده و در جذب مشتریان بیشتر تاثیر گذار است. معمولا در چنین فضایی دکور و چیدمان و لوکس بودن اهمیت زیادی دارد و همین موضوع باعث شده هتل های بزرگ داخلی و خارجی برای خرید فرش های تشریفاتی خاص پیشقدم شوند.

اگر به هتل های لوکس ایرانی یا خارجی سر زده باشید حتما دکوراسیون و نوع کفپوش هایی که استفاده شده است توجه شما را جلب نموده است. این نوع کفپوش ها در هیچ مغازه و نمایشگاهی به چشم نمی خورد. چنین فرش های خاص و زیبایی به صورت سفارشی بافت می شوند و تنها نوع ساده آن را که فرش تشریفاتی قرمز حاشیه کرم می باشد را می توان در عرض های خاص در بازار یافت.

اگر شما هم صاحب یک تالار، هتل یا رستوران هستید و می خواهید با یک فرش تشریفاتی زیبا در طرح و رنگ دلخواه خود آن را تزیین نمایید، می توانید از مشاورین این مجموعه جهت خرید فرش مورد نظرتان راهنمایی بگیرید. فرش تشریفاتی را می توان در طرح و رنگ های متنوعی تولید نمود و کیفیت محصولات هم متنوع بوده و لذا قیمت های مختلفی هم برای خرید فرش دلخواه شما وجود دارد، بنابراین شما با هر بودجه ای می توانید یک فرش تشریفاتی خاص و زیبا را برای محیط مورد نظرتان تهیه نمایید. نمونه تولیدات سفارشی از فرش هتلی و  تشریفاتی را در گالری محصولات مجموعه می توانید در رنگبندی های مختلف مشاهده نمایید که قبلا این طرح ها توسط مشتریان مجموعه سفارش داده شده و بافت شده اند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر