09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 مرداد 1397 در ساعت 16 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش های خاصی چون تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش با استفاده از روش چاپ دیجیتال در این مجموعه به شکل اختصاص انجام می شود.

 محصولات متفاوت و جدید در هر حوزه ای چه فرش و چه سایر تولیدات توجه مشتریان را به خود جلب می کند و تجربه ثابت کرده است که ایجاد نوآوری و خلاقیت خوب در تولید محصولات متفاوت و جدید می تواند با جلب نظر مشتریان منجر به افزایش فروش گردد. این موضوع باعث شده در هر صنعتی همواره تولید کننده ها به فکر ابداعات جدید در تولید محصولات بهتر و جالب تر باشند و به این ترتیب با ایجاد تنوع در محصول از یکنواختی تولید جلوگیری نموده و بازار را همواره تشنه و متقاضی محصولاتشان نگه دارند.

تولید تابلو فرش چاپی

تابلو فرش چاپی که از چاپ تصاویر مختلف دیجیتالی روی فرش حاصل می شود هم یکی از جالب توجه ترین خلاقیت ها در تولید فرش ماشینی بوده است. اینکه بتوان به راحتی هر عکس و تصویری را با کمترین هزینه و در زمان کوتاه روی فرش با ابعاد دلخواه پیاده کرد قطعا برای همه ما جالب است. به خصوص که اگر این تولید جدید از نظر زیبایی ظاهری هم در سطح بالاتری نسبت به فرش و تابلو فرش های قدیمی باشد. این عوامل باعث شده در مدت کوتاه تولید تابلو فرش چاپی و عرضه آن به بازار، توجه زیادی از سوی مشتریان به این محصول شود و فروش خوبی در شهرهای مختلف کشور برای این محصول خلاقانه و جدید حاصل گردد.

اکثر سفارشات مربوط به تابلو فرش چاپی مربوط به عکس شخصی مشتریان است و البته به این محدود نمی شود و هر نوع فرش و تابلو فرش با هر طرحی که مد نظر خریدار باشد، اعم از طرح عروسکی برای فرش اتاق کودک، تابلو فرش منظره طبیعت، آیات قرآنی و... هم در همین گروه قرار گرفته و طبق سفارش تولید می شوند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر