09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 فروردین 1397 در ساعت 12 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش تابلو فرش چاپ چهره شخصی شما به صورت دیجیتالی با کیفیت خوب و وضوح بالا روی تابلو فرش ابریشمی 1000 شانه با 50 میلیون رنگ انجام می شود.

همانطور که می دانید در تولید تابلو فرش ماشینی تعداد رنگ تاثیر زیادی در زیبایی و طبیعی شدن طرح تابلو فرش می شود و جذابیت آن را افزایش می دهد. شاید یکی از مهمترین دلایل جلوه و جذابیت تابلو فرش دستباف همین نداشتن محدودیت در تعداد رنگ نسبت به تابلو فرش ماشینی بافتی باشد که موجب خلق تابلو فرش های تصویری طبیعی و زیبا می شود.

در تولید تابلو فرش ماشینی هم تلاش شده تا حد امکان تعداد رنگ به کار رفته در بافت تابلو فرش تا حد امکان افزایش یابد، اما بیشترین تعداد رنگی که با توجه به دستگاه های بافندگی موجود می توان در بافت فرش و تابلو فرش استفاده نمود ده یا 12 رنگ می باشد که قطعا برای تولید تابلو فرش های زیبای چهره که ظاهری طبیعی و مطلوب داشته باشند کافی نیست. این نقص در تولید تابلو فرش ماشینی بافت به خصوص برای بافت تابلو فرش چهره شخصی موجب شده تا تولید کنندگان برای تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش ماشینی خوب از روش تولید تابلو فرش چاپی دیجیتالی استفاده کنند.

نحوه چاپ عکس روی تابلو فرش ابریشمی

در روش چاپ عکس روی فرش دیجیتال، تابلو فرش که جنس الیاف آن ابریشمی و هزار شانه است به صورت سفید بافت می شود و پس از آن با دستگاه یو وی و یا سابلیمیشن حرارتی کار چاپ تصویر مورد نظر روی آن انجام می شود؛ از آنجایی که کار چاپ با 50 میلیون رنگ انجام می شود تصویر ارائه شده برای چاپ دقیقا بدون هیچ تغییر رنگی روی فرش ظاهر شده و ظاهر مطلوب را حاصل می کند. این موضوع باعث شده تا تابلو فرش چاپی که ظاهری زیبا و مشابه با دستبافته های ایرانی دارد و البته قیمت ارزانی دارد و در زمان بسیار کوتاهی آماده می شود به سرعت در بازار جا افتاده و فروش خوبی را در سراسر شهر های کشور کسب نماید. نمونه های متعددی از این تولیدات جدید را در گالری تابلو فرش چاپی دیجیتالی پرسان پارس می توانید مشاهده نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر