09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش منزل از جمله تولیدات اصلی کارگاه های پشتی فرش به شمار می رود که سفارش آنلاین انواع طرح های پشتی را در این گالری می توانید ثبت کنید.
پشتی انواع و اقسام مختلفی دارد و بیشتر تولید آن تمرکز بر روی رفع نیاز مصارف خانگی دارد، برای مثال همزمان که انواع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف تولید می شود، لازم است پشتی فرش هایی متناسب با همان طرح و رنگ ها هم بافته شود تا اگر خریدار خواست فرش و پشتی منزل را با هم ست نماید. در شهرستان ها حجم استفاده پشتی بیشتر از شهرهای بزرگ است، زیرا در این مناطق خانه ها معمولا فضای بزرگ و دلبازی دارند که همه آن مبلمان نبوده و لازم است برای استفاده از این فضا، پشتی فرش دیواری به کار برده شود تا هم زیبا تر شده و هم قابلیت مصرف داشته باشد و در میهمانی ها و مراسمات مختلف بتوان از تمام فضای داخلی منزل بهره برد.
پشتی فرش از نظر کیفیت را باید از دو جهت مورد بررسی قرار داد، یکی شکل ظاهری آن که مربوط به رویه پشتی فرش است و دیگری بخش داخلی آن که باید با مواد مرغوب پر شود تا شکستگی، فرورفتگی و وارفتگی به مرور زمان در آن ایجاد نشود. رویه پشتی فرش منزل در حال حاضر شامل انواع رویه پشتی فرش 1200 شانه، 1000 شانه و 700 شانه است که قاعدتا مدل 1200 شانه ظرافت و زیبایی بیشتری دارد. داخل پشتی فرش هم معمولا از فوم فشرده مرغوب یا پرز برای پر کردن استفاده می شود که باعث شده دوام و ماندگاری آن تا حد زیادی افزایش یابد. لذا این دو پارامتر اساسی در انتخاب پشتی فرش هستند که نشان دهنده کیفیت، دوام و زیبایی آن می باشند و لازم است هنگام خرید به آن توجه شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر