09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت فرش های قرمز تشریفاتی که دارای حاشیه کرم و طلایی ساده هستند، محصولات ارزان و زیبایی هستند که برای استفاده در هتل و تالار معمولا سفارش داده می شوند.

در فضاهای تجاری که بازدید کننده های زیادی دارند و معمولا با مشتریان به صورت مستقیم در ارتباط هستند، ظاهر و زیبایی محل اهمیت زیادی دارد، چراکه تاثیر زیادی بر روی بازدید کننده ها داشته و اغلب افراد از روی ظاهر این مکان ها آن ها را انتخاب نموده و خرید یا خدمات مورد نیازشان را در این اماکن انجام می دهند. هتل، تالار، مراکز تجاری فروش کالا، رستوران و... از جمله مواردی هستند که می توان در این رابطه اشاره نمود. استفاده از فرش و موکت تشریفاتی یکی از معمول ترین کارهایی است که توسط صاحبان این محل ها انجام می شود و با پهن نمودن یک فرش قرمز زیبا، ضمن ارج نهادن به مشتری، فضای زیبا و جذابی را برای بازدید کننده ها فراهم می شود.

قیمت موکت فرش قرمز تشریفات

موکت فرش تشریفاتی کفپوش های ارزانی هستند؛ هدف از تولید این محصولات نیز این بوده است که خریداران بتوانند با صرف کمترین هزینه از این کفپوش ها استفاده کنند. زیرا استفاده از این کفپوش ها معمولا در ورودی و یک فضای باز می باشد و به علت رفت و آمد زیاد به سرعت کثیف و خراب می شوند و صرف هزینه بالا برای این محصولات توجیه اقتصادی ندارد. اما افرادی که می خواهند نمونه های مرغوب این محصولات را در یک فضای مجلل استفاده کنند، می توانند رول های تشریفاتی گران قیمتی هم که در این گالری عرضه می گردد خریداری کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر