09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 مرداد 1396 در ساعت 12 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بین انواع فرش ماشینی تراکم بالا، فرش هزار شانه به علت داشتن تنوع بیشتر، کیفیت مناسب و قیمت خوب محبوب تر بوده و فروش بالایی در بین سفارس های مشتریان دارد.

فرش به عنوان یک کالای گران قیمت در بین لوازم منزل، از ارزش بالایی برای ایرانیان برخوردار است و همواره حساسیت های زیادی در هنگام خرید این محصول وجود داشته است. بیشترین فضای منزل را هین فرش می پوشاند، بنابراین داشتن دقت و حساسیت زیاد در هنگام خرید آن طبیعی است. امروزه تعداد طرح های تولیدی در هر کیفیت افزایش زیادی داشته است و خریدار راحتتر می تواند طرحی که در ذهن دارد را پیدا کند. زمینه رنگ های خاص و متفاوتی نیز در طراحی و بافت برای محصولات جدید در نظر گرفته شده که با این اوصاف برای هر دکوراسیون با هر ترکیب رنگی می توان به راحتی یک فرش مناسب تهیه نمود. شانه و تراکم فرش هم که در زیبایی و رخ آن تاثیر زیادی دارند می بایست در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرند. محصولات هزار شانه و 1200 شانه که ظریف تر هستند، رخ و جلوه بیشتری به طرح فرش می دهند و از این حیث بیشتر مورد توجه هستند.

سفارش مستقیم فرش از کارخانه

از آنجایی که تهیه فرش از نمایشگاه های سطح شهر برای خریدار گران تمام می شود و قطعا هیچ نمایشگاهی نمی تواند تنوع محصولاتش را به اندازه نقشه های چند کارخانه افزایش دهد، خریداران امروزی راحتتر هستند که خریدشان را از روش های اینترنتی انجام دهند؛ زیرا در این حالت می توانند به کمک یک شرکت بازرگانی که با چندین کارخانه همکاری می کند. محصولات برندهای بزرگ را مشاهده نموده و بهترین محصول را از نظر نوع نقشه، کیفیت و رنگبندی انتخاب نمایند. علاوه براین با ارسال مستقیم فرش از کارخانه قیمت تمام شده فرش نیز برای خریدار بسیار مناسب خواهد بود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر