09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس چهره به تابلو فرش با روش چاپی دیجیتال یکی از جدیدترین روش های تهیه تابلو فرش از عکس شخصی می باشد که بیشترین سفارش را هم نسبت به سایر محصولات دارد.

در تولید تابلو فرش چهره مهمترین پارامتر زیبایی ظاهری تابلو فرش و نزدیک تر بودن تابلو فرش نهایی به عکس اصلی می باشد. اگر تعداد رنگ های مورد استفاده در بافت تابلو فرش کم باشد، یک تصویر مات و بی کیفیت از چهره بدست می آید که قطعا نظر هیچ خریداری را جلب نمی کند و همین موضوع باعث شده در این سال ها حجم سفارشات تابلو فرش بافتی چهره کاهش یابد. از سوی دیگر چاپ دیجیتال عکس چهره روی فرش یکی از روش های نوین تبدیل عکس به تابلو فرش می باشد که این مشکل محدودیت رنگ در آن وجود ندارد و شکل ظاهری تابلو فرش کاملا مشابه  تابلو فرش دستباف می باشد.

از مزیت های دیگر تابلو فرش چاپی این است که در زما نبسیار کوتاهی طرح مورد نظر چاپ می شود و زمان انتظار خریدار برای تحویل سفارش حداقل ممکن می باشد؛ علاوه براین هزینه های مربوط به طراحی چهره که در روش بافتی ماشینی و دستباف به قیمت تابلو فرش اضافه می شد در این روش دیگر حذف شده و قیمت تمام شده محصول برای مشتریان حداقل میزان ممکن است.

در مجموعه پرسان پارس هم که سفارشات چاپ عکس روی تابلو فرش به صورت تخصصی انجام می شود علاوه بر بالا بودن کیفیت محصولات قیمت ها نیز رقابتی و مناسب بوده و ارسال سفارشات هم به صورت رایگان به سراسر کشور انجام می شود. نمونه های زیادی از سفارشات چاپ شده را هم در گالری سایت قرار داده ایم تا ضمانتی بر کیفیت تولیدات باشد و مشتریان عزیز با خیالی آسوده از این تابلو فرش های زیبا برای خود و دوستانشان سفارش دهند، چرا که تابلو فرش چاپی چهره می تواند یک هدیه خاص و ماندگار هم باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر