09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 مرداد 1396 در ساعت 12 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی ابریشمی با دستگاه حرارتی مرغوب و به صورت تخصصی، محصولی زیبا و با ظاهری طبیعی را تولید می کند.

آسان بودن چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی و امکان انجام این عملیات با دستگاه های ضعیف حرارتی که برای چاپ تیشرت و پارچه استفاده می شوند، باعث شده برخی افراد برای داشتن سود بیشتر از طریق فروش تابلو فرش چاپی، به صورت غیر تخصصی اقدام به تولید این محصولات کنند که قطعا ظاهر این محصولات جذابیت لازم را برای مشتریان ندارد.

کاشان به عنوان قطب اصلی تولید انواع فرش و تابلو فرش از اولین مراکز تولید تابلو فرش چاپی در ایران به شمار می رود که تولید این محصولات را با بهترین فرش ساده باف سفید و برترین دستگاه های چاپ تخصصی تابلو فرش انجام می دهد. وجود رقبای زیاد در این منطقه در حوزه تولید انواع فرش و تابلو فرش موجب شده است که همواره محصولات خوب و مرغوب در این ناحیه با قیمت مناسب عرضه شود. تابلو فرش چاپی هم که در کاشان تولید می شود دارای استاندارد های لازم و کیفیت بالا می باشد.

سفارش چاپ عکس شخصی روی تابلو فرش

در حال حاضر مشتریان تابلو فرش چاپی عمدتا افرادی هستند که می خواهند عکس شخصی خود را به تابلو فرش تبدیل نمایند. این عزیزان میتوانند از طریق ارسال عکس شخصی خود به صورت فایل از طریق ایمیل یا تلگرام سفارششان را به کارشناسان ارائه دهند. علاوه بر سفارشات شخصی، انواع طرح فرانسوی زیبا، منظره و آیات قرآنی نیز توسط خود مجموعه به تابلو فرش چاپی تبدیل شده است که این محصولات هم با قیمت مناسب تر به مشتریان عرضه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر