09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید انواع فرش و موکت تشریفاتی رولی در عرض مختلف با طرح های زیبا در شرکت پرسان پارس انجام می شود و به صورت عمده به سراسر کشور پخش می گردد.

فرش و موکت تشریفاتی عمدتا به شکل رنگ قرمز لاکی یا زرشکی با حاشیه کرم تولید می شود. این رول ها دارای عرض های مختلف هستند و مشتریان بر اساس فضایی که برای مفروش نمودن در نظر دارند، می توانند عرض نیم متر الی سه متر را سفارش دهند تا رول مورد نظرشان تولید شده و در زمان کوتاه برایشان ارسال گردد. این محصولات با توجه به کیفیت بافت و نوع الیافی که دارند، قیمتشان تعیین می شود و موکت قرمز تشریفاتی که فاقد شانه و تراکم می باشد ارزان ترین نوع این محصولات است، پس از آن موکت فرش تشریفاتی اکریلیک و به دنبال آن فرش 500 شانه پلی استر و اکریلیک و نوع 700 شانه به ترتیب دارای قیمت و کیفیت بالاتر هستند. به علت اینکه عمدتا این کفپوش ها در یک فضای باز استفاده می شوند، مشتریان ترجیح می دهند نوع ارزان تر این محصولات را تهیه کننده که در عین حال کیفیت دوام خوبی هم داشته باشدف لذا موکت فرش تشریفاتی که دارای کیفیت خوب و قیمت متوسط می باشد، بیشترین میزان فروش را دارد.

خرید مستقیم موکت فرش تشریفاتی ارزان

موکت فرش تشریفاتی در عرض های مختلف 0 سانتی متر، 1 متر و همچنید 1.2 و 1.5 متر همواره در این مجموعه موجود می باشد. طول رول ها حدودا 30 متر می باشد و سایر عرض ها تا سه متر نیز طبق سفارش امکان بافت دارند. افرادی که در اقصی نقاط کشور به این کفپوش ها نیاز دارند، می توانند با خرید مستقیم این محصولات از این سایت که از کاشان به سراسر کشور ارسال دارد، با هزینه کمتری محصول مورد نیازشان را تهیه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر