09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 مرداد 1396 در ساعت 18 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت فرش پرسان پارس انواع جدیدی از فرش 1200 شانه که با تراکم 3600 تولید شده اند با نقشه متنوع و زیبا برای فروش آنلاین در شهرهای مختلف کشور عرضه شده است.

مهمترین ماده اولیه برای تولید فرش ماشینی نخی است که برای بافت استفاده می شود. کیفیت، زیبایی و ظرافت فرش همگی متاثر از نوع نخ، نمره آن و میزان دوام آن می باشد. بالا رفتن شانه و تراکم فرش به این معنی است که نخ آن نازک و ظریف شده و با نازک شدن آن این امکان فراهم شده است که فرش تولیدی با ظرافت بیشتری تولید شود، با بالا رفتن نمره نخ باید دوام آن را نیز افزایش داد تا در حین بافت پاره نشود و در استفاده نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد. امروزه در تولید فرش 1000 شانه و 1200 شانه که الیاف ظریفی در بافتشان دارد، با هیت ست نمودن نخ، ماندگاری و دوام را افزایش می دهند که این امر موجب کاهش پرزدهی محصول نیز می شود. در حالت کلی هم هیت ست نمودن الیاف راندمان دستگاه بافندگی را افزایش داده و برای کارخانه ها صرفه اقتصادی هم دارد.

خرید فرش ظریف 1200 شانه

فرش 1200 شانه دارای ظریف ترین نخ بافندگی فرش می باشد و این موضوع موجب شده رخ بسیار جذاب و دلپذیری داشته باشد. تراکم بالا این محصول نیز دوام و ماندگاری آن را افزایش می دهد. وجود نقشه جدید، زیبا و پر طرفدار در تولید این نوع فرش موجب محبوبیت این محصولات در بازار های سطح کشور شده است. گالری فرش پرسان پارس نمونه های متنوعی از فرش 1200 شانه را ارائه نموده که همگی دارای ضمانت بوده و از نظر دوام و ماندگاری هم جزء محصولات درجه یک کشور به شمار می روند که بازار داخلی و بین المللی فرش را تحت تاثیر قرار داده اند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر