09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت فرش پرسان پارس مدل های متنوع، زیبا و جدید از انواع فرش 1000 شانه تراکم 3000 درجه یک تولید کارخانجات کاشان را می توانید مشاهده نمایید.

تولید فرش خوب و درجه یک در کشورهای انگش شماری در جهان انجام می شود که ایران یکی از بزرگترین و اصلی ترین تولیدکننده های این محصول هم در حوزه دستباف و هم فرش ماشینی می باشد. صنعت فرش ماشینی در ایران با بیش از نیم قرن سابقه در حال حاضر تبدیل به یکی از قول های تولیدی جهان سده و انواع فرش 1000 شانه و 1200 شانه با طرح های خاص و زیبا برای صادرات به کشورهای مختلف در حال تولید می باشد.

در طی این نیم قرن تجارب زیادی برای این صنعت کسب شده و مشکلات و نواقص موجود در حوزه طراحی و تولید و همچنین بازاریابی و فروش تا حد زیادی مرتفع شده و تولیدکننده ها با قدرت و توان بیشتری انواع فرش ماشینی را متناسب با نیاز کشور و همچنین خریداران جهانی فرش ایرانی تولید می کنند.

معرفی بهترین مدل فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه که با تراکم 3000 توسط بزرگترین و بهترین تولید کننده های کشور در حال حاضر روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود. به دو شکل ده رنگ و هشت رنگ با مدل های و نقشه های جدید تولید می شود و رخ خوب، قیمت مناسب و کیفیت بافت و الیاف عالی آن موجب شده فروش خوبی هم در بازار داشته باشد. اکثر برندهای برجسته در حال حاضر این محصول را با تنوع خوب و نقشه های خاص تولید می کنند و برخی از شرکت ها هم برای حفظ بازار تلاش دارند طرح های تولیدشان را به ثبت صنعتی رسانده تا از تمامی مزایای فروش انحصاری آن در بازار بهره مند گردند.

فرش 1000 شانه

این گالری از موفق ترین مجموعه های عرضه فرش ماشینی به شکل آنلاین می باشد که با برندهای نام آشنا و محبوب کشور در صنعت فرش ماشینی همکاری می کند و بهترین نقشه های ثبتی برند های بزرگ و محصولات با کیفیت تولید کاشان را به صورت مستقیم از درب کارخانه برای خریداران عرضه می دارد. فروشنده های فرش، صادرکننده ها و همچنین مصرف کننده های خانگی انواع فرش 1000 شانه، 700 شانه و فرش 1200 شانه می توانند از طریق این مجموعه محصول مورد نظرشان را یافته و خرید راحت و به صرفه ای را انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر