09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت فرش و موکت تشریفاتی پرسان پارس تولید انواع مختلفی از کفپوش های قرمز تشریفاتی یا هتلی انجام شده و فروش این محصولات به صورت مستقیم به مشتریان عزیز انجام می شود.

فرش هتلی یا تشریفاتی یک نوع کفپوش تزیینی خاص است که بافت آن به شکل رولی در عرض های مختلف توسط کارخانه های کاشان و اصفهان انجام می شود. به علت محدودیت مصرف این محصولات معمولا در بازار نمی توان به راحتی انواع مختلف آن را یافت یا عرض مورد نظر را خریدار کرد، چراکه مغازه های فرش فروشی معمولا کناره های گلیم و فرش در طرح های رایج را که برای منزل کاربرد دارد، برای فروش استفاده می کنند. لذا افرادی که قصد تهیه این محصولات را دارند، معملوا در بازار نمی توانند به سرعت خریدشان را انجام دهند.

در مجموعه پرسان پارس که در حوزه تولید و فروش انواع فرش و موکت قرمز تشریفاتی فعالیت دارد، این مشکل تا حد زیادی حل شده و انواع رول های تشریفاتی با عرض مختلف و کیفیت متفاوت بافت شده و آماده ارسال به اقصی نقاط کشور می باشد. ارسال ها معمولا با اتوبوس انجام می شود و در کمتر از 48 ساعت برای شهرهای مختلف ارسال این سفارشان انجام می گیرد. افرادی که قصد تهیه فرش یا موکت فرش تشریفاتی دارند می توانند جهت استعلام قیمت انواع تولیدات موجود و ثبت سفارش با کارشناسان فروش سایت پرسان پارس ارتباط بگیرند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر