09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 تير 1398 در ساعت 11 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت پرسان پارس امکان خرید آنلاین جدیدترین مدل های فرش ماشینی 1200 شانه کاشان که با بهترین الیاف بافت شده اند وجود دارد.

تولید فرش خوب به عوامل متعددی وابسته است و تنها خرید یک دستگاه بافندگی و شروع کار با آن نمی تواند تضمین کننده موفقیت در این صنعت بزرگ باشد. در فرش های جدید 1200 شانه که امروزه تولید می شود، دستگاه های بافندگی همگی جدید و به روز می باشد. بنابراین تولید محصول خوب در برندهای بزرگ قطعا تحت تاثیر عوامل دیگری نیز می باشد، از جمله این عوامل می توان به نوع طراحی فرش، رنگبندی نقشه ها و جنس الیاف که در بافت آن استفاده می شود اشاره نمود. این محصولات جدید بسیار ظریف هستند و می توان پیچیده ترین و زیباترین نقشه های فرش را با این کیفیت طراحی و تولید نمود. برندهایی که در زمینه فروش عملکرد بهتری دارند، تقریبا سلیقه مشتریان مناطق مختلف را می دانند و تلاش می کنند محصولات جدید نیز در سبک های مختلف مطابق با سلیقه اقشار مختلف جامعه باشد.

خرید فرش 1200 شانه خوب

فرش 1200 شانه با تراکم 3600 در حال حاضر بهترین نوع فرش ماشینی ایران است که نقشه های خاص و زیبایی که در این کیفیت تاکنون بافت شده است را در گالری پرسان پارس جهت بازدید علاقه مندان به این محصولات نمایش داده ایم. این محصولات دارای چند پالت رنگی مختلف هستند و از چند برند برجسته کشور تهیه می شوند، لذا تنوع بالا و رخ زیبایی دارند. نمونه های کامل و محصول مورد نظر شما را مشاورین می توانند در اختیارتان قرار دهند. ریزبافتی و ظرافت طرح در فرش 1200 شانه موجب شده تا محبوبیت این فرش ها در نمایشگاه های لوکس و برجسته شهرها بیشتر باشد و خریداران فرش ماشینی خوب در این نمایشگاه ها فرش 1200 شانه را انتخاب کنند.

فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش 1200 شانه گل برجسته هایبالک

فرش هایبالک مدل جدید فرش ماشینی 1200 شانه است که ااز نظر شانه و تراکم تفاوتی با فرش معمولی ندارد و در واقع با تغییر جنس الیاف دو رنگ از نخ خاب فرش، هنگام هیت ست نمودن و بخار دهی فرش باعث کاهش طول خاب فرش در آن دو نخ شده و طرح فرش برجسته می شود. فرش 1200 شانه گل برجسته هم ریزبافت و ظریف است و هم شکیل و منحصر به فرد است و لذا گزینه خوبی برای افراد مشکل پسند است و انتخاب راحتی برای همه اقشار جامعه می باشد. مدل های زیبای فرش 1200 شانه گل برجسته جدید را کارشناسان در اختیار شما خریداران عزیز قرار میدهند.

 فرش گل برجسته

 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر