09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کاشان به عنوان اولین تولید کننده فرش ماشینی درجه یک در ایران، محصولات زیبا، با کیفیت و متنوعی را به هموطنان عزیز در سطح کشور عرضه می کند.

فرش ماشینی یکی از محصولات تولید داخلی است که نیاز روز افزون مردم به آن موجب توسعه و رشد صنعت نساجی کشور شده است. حدود نیم قرن است که از آغاز فعالیت اولین کارخانه های فرش ماشینی در ایران می گذرد که در این مدت با وجود پستی و بلندی های فراوانی که در مسیر رشد آن وجود داشته است، شاهد موفقیت های چشمگیری برای سرمایه گذاران بوده ایم. هم اکنون هم که درهای صادرات فرش به سوی ایران باز شده است، فرصت سرمایه گذاری زیادی در این صنعت وجود دارد و افراد علاقه مند می توانند با خرید دستگاه های بافندگی جدید و تولید محصولات متناسب با نیاز روز مردم کشور و همچنین فرش های مطابق با سلایق جهانی به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک زیادی کنند.

فرش های ماشینی جدید که در شانه و تراکم مختلف با نقشه های زیبا توسط شرکت های بزرگ تولید شده اند و هم اکنون در بازار بیشترین میزان فروش را دارند در سایت پرسان پارس نمایش داده می شوند و مشتریان می توانند بر اساس این طرح ها فرشی زیبا متناسب با دکور منزلشان انتخاب نموده و با خرید آنلاین هزینه کمتری بابت آن پرداخت نمایند.

ارسال نظر
سید عباس لطیفی :
0 0
سلام و احترام دارم تنوع فراوان دارد و عالی است بشرط اینکه این نوع دست آورد جهت بدست آوردن مشتریان خود درخارج ازکشورفعالیت و نمایندگی داشته باشد
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر