09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت فرش پرسان پارس انواع فرش سجاده ای مرغوب ویژه حسینه و مساجد با طرح و رنگ مختلف تولید می شود و با نام فرش ستاره کویر به مشتریان عرضه می گردد.

یکی از اصلی ترین مسائل برای هر مسجد و حسینه ای مفروش نمودن آن با یک فرش مناسب است که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، طرح خوبی داشته باشد و پوشش دهی آن به نحوی باشد که تمامی فضا را به زیبایی مفروش نماید و وجود ستون ها و قناسی در قسمت های مختلف مسجد موجب بی نظمی و ایجاد فضای خالی بدون فرش نشود؛ به همین دلیل عمدتا هیئت امنای این مراکز از فرش سجاده ای برای فرش نمودن مسجد استفاده می کنند تا امکان برش فرش در هر قسمتی وجود داشته باشد، بدون اینکه در طرح و نقشه آن خللی ایجاد شود. علاوه براین، این محصولات به علت داشتن طرح محراب مخصوص نماز هم هستند و به مرتب شدن صفوف نماز کمک می کنند.

نحوه خرید فرش سجاده ای

با توجه به اینکه معمولا مساجد و حسینه ها بزرگ هستند و دارای ابعاد استاندارد نیستند، لازم است مشتری یک کروکی کامل از فضای مسجد به همراه ابعاد کامل به کارشناسان مجموعه ارائه دهد تا با توجه به ابعاد مسجد متراژ دقیقی که برای مفروش نمودن کامل آن لازم است تعیین شده و بافت آن انجام شود. رول های سجاده فرش معمولا دارای عرض 1.25 متر هستند و طولشان بین 20 الی 30 متر متغیر است. از نظر طولی امکان برش محصول در هر سایزی وجود دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر