09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چهره که به صورت چاپی تهیه می شود دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و سرعت تولید بالا و قیمت مناسب در سفارش های آنلاین این سایت دارد.

حتما برای شما پیش آمده که مجبور بوده اید در یک فرصت زمانی کوتاه یک هدیه مناسب برای دوستانتان تهیه نمایید. از آنجایی که برای دادن یک هدیه مناسب معمولا همه ما احتیاج به زمان داریم تا فکر کنیم و یک کادوی ارزشمند به کسانی که دوستشان داریم هدیه نماییم، معمولا در شرایط عجله ای چیزی به ذهن نمی رسد یا زمان کافی برای تهیه آن نداریم. تابلو فرش های چاپی محصولات جدیدی هستند که با ورودان به بازار تا حد زیادی این نوع مشکلات را حل نموده اند، زیرا از این محصولات می توان به عنوان هدیه برای هر کسی استفاده نمود و محدودیتی در سن و سال یا جنسیت افراد نداشته و همه افراد از گرفتن چنین هدیه زیبایی خوشحال می شوند، علاوه براین، محصولات چاپی برخلاف تبدیل عکس به تابلو فرش به صورت بافتی، نیاز به زمان زیادی برای آماده شدن نیاز ندارند و بر اساس فاصله مکانی خریدار از کاشان بین 24 ساعت الی 72 ساعت سفارش مشتریان آماده شده و برایشان ارسال می شود.

سفارش چاپ عکس روی فرش

این مرکز انواع سفارشات چاپ عکس روی تابلو فرش را در ابعاد مختلف 35*50، 70*50، 100*50 ، 100*70 و 100*150 را به صورت سفارش انجام می دهد، افرادی که تمایل داشته باشند تابلو فرش را با قاب خریداری کنند، می توانند مدل های مختلف قاب های موجود در مجموعه را از کارشناسان دریافت نموده و طرح مورد نظرشان را سفارش دهند تا تابلو فرش همراه با قاب برایشان ارسال شود. قیمت ها، زمان تحویل و نحوه انجام سفارشات را به صورت کامل کارشناسان به اطلاع شما می رسانند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر