09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین مدل فرش 1200 شانه گل برجسته که در کاشان  و توسط برترین برندهای کشور تولید می شود به صورت مستقیم در این گالری تهیه نمایید.

افزایش قیمت محصولات مختلف به خصوص فرش ماشینی در سال های اخیر باعث شده مشتریان برای خرید فرش دلخواه خود کمتر به سراغ نمایشگاه های فرش سرطح شهرشان مراجعه کنند و استفاده از اینترنت و سایت های معتبر فروش آنلاین فرش جایگزین مغازه ها شده است. در این حالت با صرف کمترین هزینه هر مشتری می تواند فرش دلخواه خود را دریافت کند. برای مثال شما اگر یک فرش را در یک نمایشگاه فرش انتخاب کنید، به علت وجود هزینه های جانبی مختلف اعم از سرمایه ثابت که برای تهیه مغازه شده، هزینه های جاری و همچنین داشتن سود معقول معمولا قیمت فروش فرش بسیار بیشتر از قیمت درب کارخانه خواهد بود؛ اما در خرید اینترنتی فرش ماشینی این موضوع کاملا برعکس بوده و شما علاوه براینکه طرح های متنوع و زیبا از چند کارخانه را یکجا می توانید مشاهده نمایید، علاوه برآن قیمت تمام شده هم بسیار مناسب می باشد و برابر با ارزش فرش در درب کارخانه خواهد بود.

فرش 1200 شانه گل برجسته در حال حاضر جزء گران قیمت ترین مدل فرش ماشینی در بازار محسوب می شود که علت آن هم تازگی و نوبر بودن آن می باشد و تقاضای زیادی برای خرید این فرش در بازار وجود دارد. فرش 1200 شانه گل برجسته یا هایبالک ظاهری زیباتر و نقشه برجسته خاصی دارد که این امر باعث فروش بهتر آن شده است. در سایت فرش پرسان پارس هم تلاش نموده ایم بهترین مدل ها و پرفروش ترین طرح و نقشه های این مدل فرش را در گالری قرار دهیم و با ارائه مناسب ترین قیمت ها گامی مثبت در جهت خرید راحت تر هموطنان عزیز برداریم.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر