09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای خرید مستقیم جدیدترین طرح های فرش 1200 شانه درجه یک کاشان از درب کارخانه و با قیمت خوب می توانید گالری محصولات این مجموعه را مشاهده نمایید.

فرش از جمله محصولات با ارزش و زیبایی است که در منزل هر ایرانی حتما چند نمونه مختلف از انواع فرش 700 شانه، 1000 شانه و یا فرش 1200 شانه موجود است و تقریبا هیچ خانه ای را نمی توان در ایران بدون فرش تصور نمود. فرهنگ استفاده از فرش در ایران یک فرهنگ دیرینه است و قرن ها از بافت اولین فرش های دستباف در ایران می گذرد. در گذشته که صنعت فرش ماشینی در ایران وجود نداشت. مردم فرش منزلشان را عمدتا خودشان می بافتند و یا در بازارچه های مخصوص تهیه می کردند. افزایش جمعیت و روند صعودی تقاضا و همچنین بالا بودن قیمت فرش دستباف موجب شد تا استفاده از فرش دستباف کم کم کاهش یابد و همزمان با توسعه صنعت فرش ماشینی در کشور مردم به سوی این محصولات که هم ارزان تر بوده و هم دسترس پذیری بیشتری دارند روی آورند.

فرش های ماشینی تولیدی در ابتدا، 500 شانه بودند و به مرور با بالا رفتن توانمندی کارخانه های فرش و افزایش تقاضا برای محصولات بهتر و زیباتر تولید فرش ماشینی در شانه و تراکم بالاتر توسط شرکت ها آغاز شد. امروز بیشترین میزان فروش فرش های با شانه و تراکم بالا به شهرهای بزرگ و کلان شهرها اختصاص دارد و البته بخش عمده ای از این محصولات روانه بازارهای اروپایی و عربی نیز می گردد.

فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار در عصر کنونی می باشد که تا به امروز ریزبافت ترین فرش جهان شناخته شده و با شانه ای معدال فرش های 70 رج ابریشمی دستباف با دستگاه های بافندگی نوین بافت آن صورت می گیرد. این فرش، محصول اصلی و برجسته برند های بزرگ کشور می باشد و نقش کلیدی در سودآوری کارخانه های فرش دارد. در گالری فرش 1200 شانه این سایت شما می توانید مدل های مختلف این محصول را در پالت های رنگی مختلف که توسط برندهای برجسته و نام آشنای کشور تولید شده اند را ببینید و به صورت آنلاین تهیه نمایید. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر