09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 دی 1396 در ساعت 22 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با خرید مستقیم انواع فرش ماشینی هزار شانه و 1200 شانه از کارخانه های بزرگ کاشان قیمت تمام شده فرش برای مصرف کننده ها بسیار مناسب می شود.

فرش ماشینی یک محصول گران قیمت در بین انواع لوازم خانگی به شمار می رود و به علت تاثیر زیادی که در دکوراسیون منزل دارد، حساسیت بالایی در هنگام خرید آن از سوی مشتریان وجود دارد. کسی که قصد خرید فرش دارد دوست دارد یک فرش ماشینی زیبا با کیفیت بافت خوب و رنگ متناسب با سایر لوازم منزلش تهیه نماید که علاوه بر داشتن این مشخصات قیمت مناسب و دوام بالایی هم داشته باشد. لذا فرش هایی که شانه و تراکم بالاتری دارند بیشتر مورد توجه خریداران در شهرهای مختلف هستند و کارخانه های فرش نیز این محصولات را با تنوع بالاتر و زمینه رنگ های بیشتر تولید می کنند تا تمامی سلیقه ها را پوشش دهند.

مزایای خرید مستقیم فرش ماشینی

قیمت بالای فرش ماشینی موجب شده تا مشتریان بیشتر تمایل به خرید مستقیم این محصولات از کارخانه داشته باشند. علاوه براین نمایشگاه های فرش به علت داشتن محدودیت در ارائه طرح های کامل به مشتریان، تمامی سلیقه ها را نمی توانند پوشش دهند. کارخانه های فرش نیز برای حمایت از نماینده های فروش خود در شهرستان ها معمولا فرش را با قیمت همان شهر ارائه می دهند. لذا بهترین راه خرید فرش با قیمت مناسب این است که تهیه آن از شرکت های بازرگانی انجام شود که همزمان با چند برند بزرگ همکاری می کنند و محصولاتشان را با قیمت مناسب تر از مغازه و کارخانه ارائه می دهند. تهیه انواع فرش 1000 شانه خوب، فرش درجه یک 1200 شانه و سایر تولیدات کارخانه های فرش ماشینی به شکل مستقیم از درب کارخانه توسط مجموعه پرسان پارس امکان پذیر می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر