09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش سجاده ای معمولا در متراژ های بالا برای مساجد شهرهای مختلف انجام می شود و هر مسجدی محصولی با کیفیت مشخص را از کاشان با توجه به قیمت آن تهیه می کند.

تولید فرش سجاده ای مدت ها است که در کشور و به ویژه کارخانه های فرش ماشینی کاشان رواج یافته است و مساجد و حسینه ها، مدارس و ادارات دولتی به جای مفروش نمودن فضای مخصوص نماز موجود با فرش های معمولی با طرح های کلاسیک از فرش سجاده ای استفاده می کنند که نظم بیشتری به فضا داده و این مکان های عبادی را متمایز از فضاهای معمولی می کند. علاوه براین داشتن چنین مکان منظم و زیبایی برای عبادت معنویت و جاذبه بیشتری برای نمازگزاران عزیز دارد. امروزه دیگر اکثر ماجد ترجیح می دهند از این فرش های طرح محراب برای مرفروش نمودن استفاده کنند و اگر تاکنون هم این کار را نکرده اند در حال تامین بودجه لازم برای این کار هستند و به زودی شاهد این خواهیم بود که در تمامی مساجد و نمازخانه های کشور از این کفپوش ها استفاده می شود.

فرش سجاده ای

سجاده فرش برای مصارف مساجد کوچک و بزرگ در شهرستان های کوچک، روستاها و شهرهای بزرگ مصرف می شود و لازم است تولید آن به نحوی باشد که در کیفیت های مختلف موجود باشد تا هر مجموعه ای با توجه به بودجه ای که دارد قیمت مورد نظرش را تعیین و فرش دلخواهش را خریداری نماید. در این گالری سجاده فرش های درجه یک 1000 شانه و 700 شانه که کیفیت بالایی دارند و با الیاف مرغوب اکریلیک تهیه شده اند موجود می باشند که عمدتا برای مساجد بزرگ در کلان شهرها خریداری می شوند. علاوه براین تولید فرش سجاده ای به صورت 440 شانه پلی استر، 500 شانه پلی استر و یا درصد دار و... هم انجام می شود تا مشتریانی که قصد تهیه مدل های ارزان تر از این محصول را دارند بتوانند راحتتر خریدشان را انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر