09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های زیبای 1200 شانه کاشان با نقشه های جدید و زیبا در مجموعه پرسان پارس ارائه شده و جهت خرید آنلاین به سراسر کشور عرضه می شود.

فرش ماشینی 1200 شانه دارای تراکم 3600 است و در حال حاضر ظریف ترین فرشی است که در کشور توسط کارخانه ها تولید می شود. این فرش با الیاف نمره 40 که هیت ست شده و مقاومت خوبی دارند بافت می شود، کارخانه های برجسته و خوشنام کشور ابتدا تولید فرش 1200 شانه را آغاز نموده اند و بهترین و جدیترین دستگاه های بافندگی را برای این منظور تهیه نموده اند. در حال حاضر بیش از یک سال است که این فرش ها در بازار به فروش می رسد و جایگاه خود در بین مشتریان را به دست آورده اند. هم اکنون تمامی تلاش کارخانه ها ارائه طرح های زیبا و خاص از این محصولات می باشد که بتوانند نظر مشتریان را بیشتر جلب نموده و میزان فروششان را افزایش دهند.

مجموعه پرسان پارس که با شرکت های معتبر تولید کننده فرش در جهت عرضه محصولاتشان به صورت عمده فعالیت دارد، بهترین و جدیدترین تولیدات روز را به خریداران در سطح کشور معرفی نموده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. از طریق گالری سایت، شبکه های اجتماعی و ارتباط مستقیم با کارشناسان می توانید نمونه های جدید فرش های ماشینی این مجموعه را مشاهده کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر