09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی طرح افشان یکی از نقشه های محبوب و زیبای ایرانی است که بیشترین میزان فروش آن در کیفیت 1000 شانه و با تراکم 3000 می باشد.

نوع نقشه فرش تاثیر زیادی در میزان فروش آن در بازارهای مختلف داخلی و خارجی دارد. کارخانه های فرش باید به این موضوع توجه ویژه ای نموده و محصولاتی متناسب با سلیقه مشتریان خود تولید کنند. از آنجایی که فرش 1000 شانه تراکم 3000 جزء محصولات پرمشتری در شهرهای مختلف کشور می باشد، لازم است طرح هایی متنوع و زیبا داشته باشد تا تمامی خریداران با سلایق گوناگون بتوانند محصولی زیبا و متناسب با نیاز خود انتخاب نموده و خریداری کنند.

مجموعه پرسان پارس یک شرکت بازرگانی است که در زمینه پخش انواع فرش ماشینی در کشور فعالیت دارد و با برند های برجسته و نام آشنای کشور همکاری می کند، لذا تولیداتی که توسط این مجموعه عرضه می شود، چه فرش 1000 شانه و چه فرش 1200 شانه دارای تنوع خوب و قیمت مناسب می باشند، چرا که به صورت مستقیم از کارخانه برای خریدار ارسال می گردد و بسیاری از هزینه های جانبی آن حذف می گردد. علاوه براین همکاری ما با چندین شرکت معتبر موجب شده تنوع طرح و نقشه و بالا و کیفیت محصولات مطلوب باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر