09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 16 فروردین 1397 در ساعت 11 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد یا فرش دایره ای و بیضی با ابعاد سفارشی و طرح و نقشه دلخواه شما در گالری پرسان پارس قابلیت بافت دارند.

تولید فرش سفارشی در ابعاد و طرح دلخواه مشتریان هنوز در کشور ما به صورت کامل رواج پیدا نکرده است و کارخانه های فرش ماشینی عمدتا تولیداتشان محدود به نقشه هایی مشخص در ابعاد استاندارد می باشد. در حال حاضر این روش تولید توجیه اقتصادی دارد چراکه بیشترین میزان سفارشات فرش در سراسر کشور هم بر اساس همین ابعاد و طرح ها می باشد، اما درصدی از مردم هستند که به دنبال فرش های خاص سفارشی هستند که یا ابعاد غیر استاندارد دارند و یا شکل هندسی متفاوت با فرش های رایج بازار دارند.

انواع فرش دایره ای یا همان فرش گرد، فرش بیضی یا هشت ضلعی در دسته فرش سفارشی قرار می گیرند که به صورت معمول نمی توان طرح و رنگ خاص از این فرش ها را در بازار یافت بنابراین لازم است به شکل سفارشی بافت این فرش ها انجام شود. اگر شما می خواهید یک جفت فرش سفارشی گرد یا بیضی و یا فرش هشت ضلعی تهیه نمایید در هنگام خرید از این مجموعه مشکلی وجود نداردف چرا که تمامی نقشه های ارائه شده در گالری فرش گرد و بیضی این مجموعه امکان بافت به صورت جفت در هر اندازه ای را دارند. اما اگر سفارش شما تنها یک تخته فرش سفارشی باشد، آنگاه لازم است اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت نمایید، زیرا برخی از طرح های ارائه شده قابلیت بافت به صورت تک دارند، برخی نقشه ها در ابعاد خاصی به صورت تک موجود بوده و ممکن است تعدادی هم اصلا امکان بافت به صورت تک نداشته باشند.

به صورت کلی می توان گفت مجموعه پرسان پارس یکی از معدود شرکت هایی است که عرضه محصولات سفارشی را به صورت کامل انجام می دهد و انواع سفارشات خاص را در این گالری می توانید داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر